• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Q² CanCoat - een paar vraagjes

Van wat ik heb begrepen gebruik je een doek om het af te nemen en eentje om op te wrijven. Die om af te nemen zou je weg kunnen gooien, die andere kun je inderdaad nog best gebruiken door hem meteen in warm water te leggen.
 
Ik wil nog wel even inhaken op de doeken.

Ik lees meerder verhalen dat je de doeken waarmee je de coating aanbrengt en afneemt weg kan gooien. Nou heb ik de coating met een suède doekje en de Gyeon applicator aangebracht en afgenomen met de bijgeleverde witte doek en als laatste ronde afgenomen met een senza Bordi.

Nou heb ik de doeken na het aanbrengen direct in de wasmachine gedaan met wat MF wasmiddel en ze zijn naar mijn mening nog prima te gebruiken. ( erg zacht uit de wasmachine gekomen)
 
Ben ik het mee eens. de doeken die ik voor die coatings gebruik gebruik ik dan wel nergens anders voor. Gebruik de doeken al enkele rondjes
 
Ik heb bij zowel de Si3D's (Lotus Doeken en Picollo's) als de Mohs' (Senza's en Picollo's) de doeken waarschijnlijk sneller gewisseld dan nodig en in een emmer met warm water gelegd.

Geen krokante korstjes kunnen spotten! :) Wel lieten de Lotus-doeken enkele kleine plekjes zien waar de opname van de doek niet helemaal lekker meer was. (Beetje waterafstotend, duurde iets langer voor hier water o.i.d. in kon trekken)