• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

christiaan3108

Detailing addict
8 nov 2015
43
68
28
Rotterdam
Hallo allemaal,

Ik ben Christiaan, ik ben 20 jaar. Ik lees hier al wel een tijdje mee hier en daar maar nog niks zelf geplaatst, maar nu dus even voorstellen.
Ik heb altijd al gehouden van het netjes onderhouden van auto's en het mooi maken van de lak, maar sinds dat ik een eigen auto heb ben ik me echt gaan interesseren voor detailen. Ik werk 1 zaterdag per 2 weken ''freelance'' bij een autobedrijf en daar maak ik auto's klaar voor de showroom. Ik gebruik mijn eigen spulletjes en doe alles op de manier hoe ik het fijn en mooi vind wel moet ik soms wat dingetjes laten voor tijd gebrek maar dit hou ik tot een minimum. Verder doe ik af en toe nog een andere auto voor mezelf bij.

Ik ben in bezit van een Rupes 15 en een Flex (weet zou snel niet precies welk type).
Verder heb ik ook alle andere spulletjes zelf.

Hierbij nog 2 foto's van mijn auto! Een Opel Corsa 1.4 111 Edition met Opc line pakket.
 

Bijlagen

  • SAM_2931.JPG
    SAM_2931.JPG
    245,1 KB · Weergaven: 152
  • DSC_0574.JPG
    DSC_0574.JPG
    251 KB · Weergaven: 122
Bedankt allemaal!

En @Kees-sw bij andere spulletjes moet je een beetje denken aan shampoo zoals gyeon bathe+ nanolex shampoo, vrij veel van poorboys: de apc, spray en wipe, quick detailer, wheelwax, natural look. Monello non ferry, klei van monello. En nog wel meer producten. Ook nog wel van andere merken nog. Ik zal eens mijn collectie in het daarvoor bestemde subforum zetten!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy en Kees-sw