• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

Ralfm

Detailing rookie
12 nov 2016
2
15
Beste poetsers,

Ik ben Ralf uit Heerlen 24jaar.

Ik rij sinds de zomer een leaser en ervoor altijd met veel plezier in een audi a4 b5 gereden.
De audi was een oud beestje die ik eigenlijk nooit deed wassen als het echt echt niet nodig was.

Via een collega kwam ik op deze site terecht. En hoe enthousiast je dan word van al die leuke poetsspullen, zeker als je zomaar een splinter nieuwe auto mag gaan rijden die 20jaar jonger is dan je vorige.
Dan wil je die dus goed verzorgen, echter is de realiteit dat hij altijd door de krasstraat gaat door gebrek aan was motivatie:(

Ik hoop hier goede tip en tricks tegen te komen om een standaart wasbeurs snel en gemakkelijk te kunnen doen zodat de verleiding van de krasstraat een stuk minder word.

Groetjes Ralf
 
Welkom Ralf op dit gezellige forum. Weet je al wat voor een auto je (krijgt)? Veel plezier met het onderhouden ervan.

Ik zou zeggen lees dit: https://forum.Carclean.com/threads/dibbuz-carwash-wax.198/
Eens door. Basis over hoe een auto op de juiste manier wassen.

Als je wat verder wilt gaan kan je dit eens lezen: https://forum.Carclean.com/threads/...ig-met-videos-20-11-15-update-geplaatst.4266/
 
Welkom. Ik heb altijd in Heerlen gewoond. Ik woon nu sinds 5 maanden voor de 1e keer in mijn leven niet meer in Heerlen.
Veel plezier met het wassen.
 
Ik begrijp er helemaal niets van.

Je stelt je voor om 00.47, maar een paar dagen eerder zet je allemaal nieuwe producten op ons forum voor een prikkie te koop (overigens ook niet bij ons gekocht) en daarbij meld je:

Aanboden omdat ik het niet gebruikt en de leaser toch door de wasstraat blijf rijden.

Wat klopt hier niet? :mask:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het warme en tikkie vreemde welkom.

Niet iedereen zit in een 9-5 ritme, ik begrijp niet goed wat er voor een conclusie gehaald word als iemand om een ander tijdstip dan voor andere wellicht gebruikelijk is online komt?

@Tim
Ik snap je wel, het forum is immers van een webshop,.. Dat was wellicht niet zo handig, ik ben niet zo een forum beest dus als ik iets niet in de juiste volgorde doe excuus.

@tembaco, bedankt voor de linkjes.
 
Ik was met mijn tijdstip niet duidelijk. Het ging mij erom dat:

  1. Je eerst een topic aanmaakt om al je nieuwe spullen te verkopen, want je hebt toch besloten om je leaser door de wasstraat te rijden
  2. Vervolgens een paar dagen later jezelf voorstelt en juist vertelt dat je de wasstraat wil proberen te vermijden
Als dat dan zo is, dan hoef je ook je nieuwe spullen niet allemaal te verkopen. Want dan ga je ze gebruiken, maar dat doe je duidelijk niet.