• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Mensen.

citroefiel

Detailing addict
23 jan 2016
7
60
Zit al enige tijd hier rond te neuzen dus het werd tijd om mezelf in te schrijven op het forum.
Ik heb een Citroen, was ik elke week, ik wil hem graag een keertje kleien, dus vandaar dat ik hier zoveel mogelijk lees en dan het één en ander zal vragen.

ben sinds me jeugd al lekker met poetsen en wassen bezig, maar wil het wel een beetje gaan uitbreiden, hoop hier een hoop info te vinden.

Gr,
René

C4-2.jpg
 
Welkom René,

Erg overweldigend de info die je allemaal krijgt, probeer het overzichtelijk te houden voor jezelf haha.
Ik vind het in ieder geval erg leuk!
 
Welkom, veel lees- en leervoer te vinden hier op het forum!
Citroen heeft een vrij zachte lak, hou hiermee rekening met het kiezen van je klei, en vergeet niet de lak te beschermen na het kleien.
Deze al gezien?


Welke poets-spullen heb je nu al in je bezit?
 
Welkom, veel lees- en leervoer te vinden hier op het forum!
Citroen heeft een vrij zachte lak, hou hiermee rekening met het kiezen van je klei, en vergeet niet de lak te beschermen na het kleien.
Deze al gezien?


Welke poets-spullen heb je nu al in je bezit?


nee nog niet, dank je voor de info.:)
 
Welkom op het forum René ! Het valt me op dat, na twee jaar weggeweest te zijn, er zoveel nieuwe forummers op dit forum verschenen zijn die allemaal het detailen tot hobby en zelfs tot vak gekozen hebben...............geen wonder het IS ook fantastisch !
 
  • Leuk
Reactions: Michel Kuijpers
Ik vind het heerlijk, doe elke keer een stukje ivm gezondheid..

@Tim heb een andere toegevoegd
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    150,2 KB · Weergaven: 132
  • Leuk
Reactions: Tim