• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Carclean.com forumleden smoelenboek: Hoe zie jij er uit?

Doet me denken aan deze : :D
1911023.jpg

+
1911025.jpg

= mijn oudste dochter ;)
 
Vooruit dan maar...Dit ben ik samen met vriendin 2 jaar geleden in Amerika bij de Grand Canyon.

Ik weet dat ik er wat ongemakkelijk bijsta, maar heb het niet zo op hoogtes en 2 stapjes naar achter is het best een eind naar beneden! :grinning:
 
Gisteren even in de openlucht fotostudio gestaan.:-D
w7n2mb.jpg

Auto was alleen daags van te voren gewassen, en vanwege de 'winter' al een paar maanden geen detailbeurt, maar glanst nog prima.
 
Tim;n389503 zei:
Maar wat heb je precies in je hand? ;)

Stenen bierpul van 1 liter. Ik kwam vanaf een bierruilbeurs in Valkenswaard en had de kofferbak dus vol met glazen en pullen, en een flinke jongen uit de kofferbak gehaald, om de foto toch wat minder standaard te maken. (foto is gemaakt op het flight forum bij vliegveld Eindhoven, waar een meeting was)
 
Al een tijdje hier aanwezig maar sta bijna nooit op foto's maar dankzij mijn vriend.....
Actie foto

650.jpg
 
naast detailen vind ik snoek vissen ook een zeer leuke bezigheid, vind het ook zeer zekers mooie vissen.

zekers leuk als er eens zo'n vis aan de andere kant van de lijn zit:

29ngx95.jpg


maar met kleintje's ben ik ook altijd zeer tevreden!

33n9fh0.jpg