• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het is rond: Dodo Juice Authorized Reseller!

Ah, Dodo has entered the building... :cool:

Mooie lijn! :cool:

PS: Als er wat vertaald moet worden wil ik er best ook een paar doen hoor. ;)
 
Netjes, kom wel een keer proeven ;) het is mij nog net even wat te duur, wel erg benieuwd.
Mijn motorkap 50/50 met Dodo/Natty's voor de meeting op 5 juli? moet ik wel een donorpotje hebben natuurlijk van iemand.
 
Vraagje,.de Lime prime,.is dit te vergelijken met een soort van finishing polish?
En breng je deze aan voor een sealer of in plaats van?
 
De Lime Prime is een cleanser-polish, de Lite is een cleanser-glaze. Het hangt af van de staat van je lak welke de beste keuze is.

Van de site:

Dodo Juice Lime Prime is een pre-wax cleanser/polish, geformuleerd om de lak te reinigen en voorbereiden op Dodo Juice carnauba wax. Het bevat een mix van milde micro-abrasives, reinigers en oliën, om oxidatie, ingebed vuil en lichte krasjes (swirls) te verwijderen.

De oliën helpen om de lak glad en glanzend te maken, de ideale voorbereiding voor de ultieme carnauba wax job!

Lime Prime pre-wax cleanser is geschikt voor alle typen en kleuren lak, inclusief de moderne clearcoat lakken. Het kan met de hand of machinaal aangebracht worden.

Dodo Juice Lime Prime Lite Cleaner Glaze is gebaseerd op Lime Prime, maar dan zonder micro abrasives. Zoals met elke polish kan er bij onoordeelkundig gebruik op zachte lakken mogelijk schade ontstaan tijdens het aanbrengen. Hoewel Lime Prime uitstekend is ontvangen en een zeer succesvol product is, zag Dodo Juice de noodzaak een ‘mildere’ variant uit te brengen welke ook de meest terughoudende gebruiker zou aanspreken.

Bovendien is Lime Prime Lite zeer geschikt na het machinaal polijsten, wanneer geen ‘cutting’ actie meer is vereist.

Effectief is Lime Prime Lite een ‘cleaner glaze’, die de de toplaag van de lak eerst reinigt alvorens een dunne laag glazing oliën aan te brengen. Dit verhoogt de glans en biedt een uitstekende basis voor de wax.

Bij onafhankelijke tests op Detailing World is een glansmeter gebruikt om de glans te vergelijken van een machinaal gepolijst paneel vóór en na gebruik van Lime Prime Lite, waarbij een aanmerkelijke verbetering is gemeten. De gemeten verbetering was overigens het dubbele van hetgeen een zekere chocoladekleurige (en –geurende) concurrent wist te bereiken.