• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe plastic grille aanpakken?

Tuscani

Detailing rookie
14 nov 2011
29
2
Beste detailers,

In mijn voorbumper zitten 2 vrij grote delen grille uit plastic (zie foto). Aangezien deze niet meer zo mooi zwart zien zou ik hier graag verandering in brengen. Maar wat is nu de beste manier om dit aan te pakken? (lees product en manier van aanbrengen).



Bij deze de foto:

Grille.jpg




Bij voorbaat dank!
 
Zelf doe ik dergelijke grilletjes altijd met een grote zachte kwast, dat gaat aardig rap.
Zowel voor het reinigen als een dressing aanbrengen.
 
Thanks voor de reacties! Die tandenborstel is inderdaad wel een goeie, voor de reiniging! Ga ik zeker proberen, en als het tegen valt haal ik die foam on a stick wel.

@DannyL, mag ik ook vragen welk product jij gebruikt om te voeden? Ikzelf dacht Black Wow te gebruiken, maar aangezien hier maar zeer weinig van gebruikt moet worden lijkt me dat niet erg praktisch met een grote kwast.
 
Orenstokje voor baby: heeft puntje met daar vlak achter een dikker gedeelte ( zodat je niet meteen door de hersens heen gaat poeren bij een pasgeborene )
Ze pluizen niet ( anders die ellende weer ) en moet zeggen dat ik er wel content over ben

oorstokjes.jpg
 
Gaat best lekker zo :) Ga het gewoon houden bij foam on a stick. Bestel ik gelijk ook een 2de om de voeding aan te brengen, ga hiervoor 'Autoglym vinyl & rubber care' voor gebruiken aangezien mijn PERL op is en ik daar niet echt tevreden mee was om exterieure delen te behandelen. Bedankt voor de reacties! ;)