• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda Civic Hybrid - poets debut

Dank voor je tip Joost... mij maak je niet bang hoor... hier leer ik weer van
en mocht het echt niet lukken of gaan vlekken... hallo Honda dealer... doet u mij even een nieuw matje svp?! :d

En uiteraard onwijs bedankt voor je complimenten... thanks! ;)
Ik ben ook zeer benieuwd naar het verschil als ik straks wel cleaner en polish kan gebruiken...
kan ik deze HCH straks ook nog als zonnepaneel gaan gebruiken wellicht :D
 
Dan is het helemaal goedkoop rijden. Hehe.

En de velgjes zijn ook mooi. Staan goed bij de auto vind ik. Maar een tikkie groter zou niet verkeerd geweest zijn.
Tenminste ik denk dat dat net ff beter zou staan bij het formaat auto.

Maar zo te merken ben je aardig fanatiek geworden! En dat is mooi

Joost
 
Ziet er blingbling uit :)^

En die Autobrite icm SSF is fun en goed !

Ja, goedkoop rijden....., geven ze het bespaarde geld uit aan poetsspullen. :D
 
He Hybrid, ik dacht, kom laat ik me hier ook maar even zien. Nogmaals complimenten voor de poets beurd ziet er erg mooi uit. Aangezien jij, min of meer, in mijn toekomstige auto rijdt hou ik jou en vooral jouw auto natuurlijk extra in de gaten! ;)
 
Hartstikke leuk... welkom! Ik zal m'n best doen het interieur ook zsm onder handen te nemen en daar natuurlijk weer foto's van te uploaden :-"
 
@nick22 Thanks meteen gaan halen bij een bepaalde doe-het-zelf winkel die gelukkig vandaag open is...

Wat 1 flesje van HG toch voor een wonderen kan verrichten!

Voor de HG Chewing Gum behandeling:
IMG_1047.jpg

en erna:
IMG_1051.jpg


Werkt dus geweldig en helemaal zonder vlekken (nadat het behandelde plekje weer op kamertemperatuur is gekomen).
Het werkt op basis van bevriezen... daarna met een bot mesje van het kinderbestek (niet weggooien dus) de kaugom
voorzichtig wegkrabben. 3 keer herhaald en voila... niets meer van te zien.

Hartstikke bedankt voor de tip! :idee
 
En wat voor een debuut! Netjes hoor! :)^ Nog plannen om je ride een beetje te customizen?
Hij is overigens identiek qua model aan de Amerikaanse en Japanse Civic (Type R), maar dat wist je natuurlijk al ;)
 
@anabasis... THANKS!!! Yep, wist ik inderdaad... voor de rest... ivm off topic...you've got a pm :d
 
Zoals gezegd... ik kon niet wachten met m'n nieuwe speeltje... dus... sneeuw in juni! :-"

IMG_1054.jpg


Ok, wordt nu ECHT tijd voor een zwaardere K*rcher... af en toe net iets te weinig druk...
weer 1 voor op de boodschappen lijst... euh...schat... ik moet je wat vertellen.... o:)

Greetz,
Hybrid
 
't is een goedkoop dingetje hoor, de: K2.01
1300 watt.
Werkdruk 100 bar.
Wateropbrengst 310 liter per uur.

41gvIFs28XL._SL500_AA280_.jpg


Niet verwonderlijk dat de druk af en toe wegvalt.

Zit nu meer te denken aan een K5.91
* Opgen. vermogen: 2100 Watt
* Werkdruk: 125 bar
* Water opbrengst: 450 l/uur
* Max. temperatuur: 40 graden
* Slang lengte: 7,5 meter
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ietwat andere koek denk ik :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ai, logisch dat het schuim een klein beetje tegen valt.
Gewoonweg te weinig druk dus!

Hoeveel SSF heb je gebruikt en heb je het mengsel wel op rijk gezet?
Even opletten namelijk: op mijn autobritefoamer staan de + en de - omgedraaid.
Dus je denkt dat je hem voluit zet, maar niets is minder waar. Je draait em juist dicht.
Opzich geen probleem.

Joost
 
Ahaa... zal ik volgende keer op letten, op die + en -... goeie :idee thanks!
Ik heb wegens de lichte bevuiling (hoe kan dat nou toch?!) de verhouding 1:6 gehanteerd (ok, ruim 2 vingers dan) :grinning:

Ik merkte later dat als ik ff in de fles met sop 'knijp' het schuim ineens toeneemt... wss dus gewoon te weinig 'druk'...
Ga volgende keer de + en - nog even controleren.
 
Ja inderdaad. Misschien is dat bij jou ook zo. En dan heb je het mengsel heel arm staan.

Maar misschien is t bij jou niet zo. In iedergeval wel even de moeite waard om te proberen/controleren.
En 2 vingers SSF zou op zich wel voldoende zijn hoor!
En afvullen met warm water. Misschien ook nog even schudden van te voren. :ja

En helpt dat allemaal niet? Tja, dan even rondkijken voor een nieuwe hogedruk!!

;)

We horen het wel van je.

Joost