• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To: Het gebruik van Autoglym SRP

Ja dat heeft toegevoegde waarde. Zie startpost!

Je bedoeld dat de TS aangeeft dat het kan in zijn Q&A op het eind?

Ik gebruik zelf nooit All-in-One producten, dus kan er weinig over zeggen, maar het lijkt mij dat als het product cleaners bevat, deze de eerste applicatie weer aantast.
Ik vraag mij dan af of bijvoorbeeld Black Hole / White Diamond, die ook cleaners bevat, dan niet een beter resultaat geeft. Aangezien je het beste toch de boel moet aftoppen met een wax.

Ik ben simpelweg benieuwd en leergierig. :p



Greetz
 
Fair enough! Dacht dat de startpost wel duidelijk was. ;)

SRP bevat wel cleaners maar niet in de mate als bijv een lakcleaner als Professional Polish. Wat ik met prof polish wel wegkrijg lukt me niet met SRP. Je zal misschien wel iets van glaze olien weghalen als je gaat layeren met SRP maar tegelijkertijd ook weer aanvullen. En er zit een berg glaze olien in SRP, dus uiteindelijk... bovendien zit er een minuscul korreltje in SRP wat BH/WD niet hebben. Die laatste hebben wel mijn voorkeur en gebruik ik ook vaker dan SRP. SRP vergelijk ik eerder met Dodo Juice Microprime. Werkt met hetzelfde gemak, is net zo vloeibaar, heeft ook een minuscuul korreltje, ruikt hetzelfde en het resultaat is net zo netjes... het is maar een aanname van mij dat deze producten op elkaar lijken maar het lijkt er wel op......

Is aio SRP dan iets voor ons als detailers? Nee denk het niet. Eerder voor iemand die net ietjes netter zijn met hun auto als de krasstraatganger. Super makkelijk, no nonsense en leuk product. SRP gebruik ik voor degene die een keer zijn/haar auto beetje snel netjes willen hebben en een maand later weer bij de krasstraat staan.