• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gevraagd bij samenstellen Detail pakket.

Je hebt besloten de 21 te nemen omdat je dus snel wilt werken?

Zoals @Zluytr al aangeeft, en jij zelf ook, zou een tweede/derde machine voor het kleinere werk inderdaad makkelijk zijn.


Greetz
 
Zelf ook lang getwijfeld tussen de 15 en 21 maar ben tot op heden erg blij dat ik toen voor de 21 gekozen heb.
Ondertussen heb ik er een Duetto en mini bij maar die A6 is grotendeels gewoon te doen met een 21.
De grotere pads enz leer je vanzelf mee omgaan.
 
Hoi,
Zoals aangegeven heb ik een krauss voorlopig naast de 21 rupes ter beschikking. Nu is er ook een mini onderweg, maar niet van Rupes. Ga eerst kijken of de mini mij bevalt. Eerst volgende toestel dat ik nog extra ga aankopen, is de Rupes duetto. Op dit moment heb ik dus 3 machine's. Rupes bigfoot 21 markII , Krauss s75, en een oud model krauss 500.
Binnen een 2 maand word de duetto aangekocht. Deze lijkt mij dan weer een betere keuze dan de rupes mark II 15. Omdat ik ook wil gaan leren wetsande.
De 21markII leek mij op dit moment voor mij het beste. Mijn audi a6 c7 heeft veel grote oppervlakten. En de MARKII edities zouden de paar boller gedeelte ook aankunnen. Tevens heb ik nog 2 ander minder krachtige toestellen bij de hand. Denk dat ik hier voorlopig voldoende aan heb. En na de winter heb ik dan ook de duetto er nog naast. Sneller werken is steeds fijner en mooi meegenomen.
Krijg je sneller voldoening van je werk, wil toch iedereen als men eerlijk is.
Een van de maar eens aan de slag, want de rupes blinkt harder dan de wagen. En dit zou nu toch net omgekeerd moeten zijn.
Mvg
 
En uiteindelijk is het deze Rupes setup geworden. Rupes 21 MarkII , Rupes 15 MarkII, Rupes Mini en om af te sluiten Rupes Ibrid Long neck. Met de nodige pads en rupes polijst middel. Dit alles in 2 grote Rupes tassen en ibrid in zijn eigen tasje.
20161029_130117.jpg
 
Gebruik het op mijn eigen wagen.
Pads ga ik nog vervangen denk ik, als ook polijst middel. Vind dat blauwe pads erg snel verslijten . Hoor ook veel goede dingen over S3 en s30+. Ibrid is echt wel tof machien. Ligt in de hand als een elektrische tandenborstel . Maar is echt zo veelzijdig . Grtz
 
Gebruik het op mijn eigen wagen.
Pads ga ik nog vervangen denk ik, als ook polijst middel. Vind dat blauwe pads erg snel verslijten . Hoor ook veel goede dingen over S3 en s30+. Ibrid is echt wel tof machien. Ligt in de hand als een elektrische tandenborstel . Maar is echt zo veelzijdig . Grtz
Die machines schreeuwen om de Lake Country HD pads en dan met name de blauwe/oranje.
Rupes wit combo=ook meesterlijk qua finish.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover