Icoontjes van gelezen en ongelezen topics

Discussie in 'Suggesties en -tips' gestart door Xizer, 10 jun 2008.

1. Xizer

Xizer Banned
    Disaster of Bling

Leuk bevonden:
    0
    Mij valt op dat wanneer je in een bepaald subforum alle topics hebt gelezen, dit forum in de Index toch nog vaak wordt gemarkeerd met het icoontje van ongelezen postings. Ben ik de enige die hier last van heeft??

2. sjoerdnijhuis

sjoerdnijhuis Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Heb hier precies hetzelfde...

Dus je bent niet de enige ;)

3. Mamnuvo

Mamnuvo Detailing addict

Leuk bevonden:
    0
    Ik kan het mij verbeelden, maar ik het juist af en toe het omgekeerde krijg ik de indruk. Dat er nieuwe topics zijn gestart, maar dat deze bij mij al als gelezen staan, terwijl ik deze toch echt niet nog geopend heb.

4. nicknameless

nicknameless Detailing guru

Leuk bevonden:
    924
    In het hoofdmenu staat rechtsonderin het volgende:

Markeer alle fora als gelezen

Als je hierop klikt, zijn alle fora gelezen en alle icoontjes weer geel gekleurd alszijnde gelezen.

Druk op F5 en de pagina ververst zich. Heeft iemand een reply gedaan, dan zal het desbetreffende topic / fora weer blauw kleuren.

Appeltje eitje w^^w

Patrick

5. Xizer

Xizer Banned
    Disaster of Bling

Leuk bevonden:
    0
    Zo simpel is het niet Patrick. Ik ben redelijk bekend met dit soort forums, ben zelf administrator geweest en heb zelfs forums gerestyled maar hier klopt iets niet. Ook wanneer ik op de 'Markeer alle forums als gelezen' link klik blijven er subforums als ongelezen staan. Ook krijgen bepaalde gelezen forums na een tijdje ongelezen icoontjes, en wanneer ik op de link klik blijken er helemaal geen nieuwe posts te zijn! Raar maar waar.

6. Mamnuvo

Mamnuvo Detailing addict

Leuk bevonden:
    0
    dat klopt Patrick, het zou idd appeltje eitje moeten zijn :)^ , maar toch heb ik de indruk dat ik nieuwe topics tegen kom die ik nog niet gelezen heb die toch geel gemarkeerd zijn i.p.v. blauw. Kan heel goed dat het aan mij ligt hoor, maar dan heb ik geen idee waar het hem in zit.

Gr Patrick

7. -Vanquish-

-Vanquish- Detailing addict

Leuk bevonden:
    0
    Ik heb net hetzelfde voor. Al sinds ik me aangemeld heb op dit forum valt me dit op.
    Wou er net een topic over starten, maar zie nu dat er dus al een topic over bestaat.
    Wat me ook opvalt, als er in stickies gepost wordt, dan wordt dit niet gemarkeerd als ongelezen! (denk ik, is al paar dagen geleden dat ik er op gelet heb)

Edit: En is het bij anderen ook dat als je iets post en je gaat terug naar de index, dat dit aangeduid wordt als ongelezen terwijl het je eigen post is?

8. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    707
    Er zitten inderdaad nog een paar vreemde dingetjes in die statussen. We hopen dat dit met de volgende versie verholpen is.