• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand bekend en of ervaring met serion ?

Handytoledo

Detailing trainee
4 sep 2010
3
47
45
Heemskerk
Heb een vraag hier bij ons bedrijf komt wel eens een vertegenwoordiger langs van het poets merk serion.
Heeft iemand hier ervaring mee ze zeggen zelf dat het echt geweld spul is.
Graag jullie mening.
 
Bijzonder. Mijn vriend Google kan er niets over vinden.

Ik meen mij te herinneren dat ik dit merk wel eens gezien heb bij het inmiddels ter ziele Haagse detailbedrijf gpcars.nl.
Meen me te herinneren dat het hun huismerk was, maar nogmaals, ben niet zeker.

Wel bijzonder dat er op het hele internet niets over te vinden is....
 
Wat ik even zo snel kan vinden is dat Serion inderdaad het merk was van gpcars, wel vind ik iets over sireon , misschien dat dat hetzelfde is en dat mensen hiermee dan wel ervaring hebben?
 
Sireon gebruikt producten van Porzelack, als huismerk. Porzelack is een heel oud bedrijfje uit Duitsland. Levert voor al in Duitsland en het oosten van Europa professionele producten, maar hebben ook een consumentenlijn.

Die is niet goed verkrijgbaar in Nederland. Google maar eens in Duitsland, dan vindt je wel wat.

Ik gebruik wel veel producten van Porzelack, omdat een goede vriend van mij daar werkt. Hij is productchef/beheerder van het filiaal waar spuitbussen worden gevuld. Verf in allerlei kleuren zoals Matt-zwart en Velgen Zilver, maar ook Cockpitspray. (niet echt gezond werk, mag ik erbij zeggen...)

Hij kan natuurlijk vrij makkelijk aan waxen e.d. komen voor mij. Ik ben erg tevreden over de Shampoo en de O-Wax (harde Carnauba Wax), beide zijn eigenlijk hele ouderwetse producten, maar werken geweldig, met een schoon en glad resultaat. Ze hebben tegenwoordig ook een hele fijne "snelle" vloeibare wax: "Perfect" heet dat.

Die gebruikt Sirion ook. De mannen van Sireon kunnen ook aan O-Wax komen, heb ik begrepen.

Het zijn gewoon goede spulletjes, maar geen top. Vooral voor de snelle poetsbedrijfjes, denk ik.

"Even een autootje showroom klaar maken, in een uurtje" :|~*