• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand in regio Arnhem met verstand van zonnebrandvlekken ?

crackedtooth

Detailing rookie
10 jun 2016
7
2
Zou graag wel tips horen of kijken hoe je dit op kunt lossen.
Gaat inderdaad om ingewerkte zonnebrandcreme vingers .... helaas goed te zien.
 
Hey Crackedtooth,

Heb je al rondgesnuffeld op het forum? Ik type namelijk ''zonnebrand vlekken'' in om te zoeken en vond een heleboel.

https://forum.Carclean.com/search/271208/?q=zonnebrand+vlekken&o=relevance
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Zou het wel hands on willen zien, sommigen meer resultaten mee dan anderen. Vandaar ook vermelding regio.
Lastig probleem, wel een en ander al gelezen ja.
 
Misschien is een foto van de defecten wel een handig idee. Kan er meteen wat bij worden voorgesteld en meegedacht worden.

Ik woon in Leersum en dat lijkt mij niet al te ver. Een middel als Pro Polish (Paint Cleaner) kan wellicht wat voor je betekenen, maar de kans is zeker aanwezig dat je zal moeten polijsten als het flink diep is ingebrand.



Greetz
 
Ik heb vorig jaar een peugeot 107 gedaan in kleur antraciet waarop de nodige zonnebrandvlekken zaten. Heb auto gepolijst en alles keurig weg gekregen.
Zit in Zevenbergschenhoek waar je ook welkom bent
 
Vorige week voor een buurman zijn Nissan X-trail gedaan, en na lezen op het forum besloten om met witte pad en Finale als polijstmiddel aan de slag te gaan. Ik had de kleine backing plate op de DAP900 gezet, en binnen 5-10 seconden was het weg. (zilverkleurige auto, waar op een zelfs een compleet witte plek van 5 bij 15 cm zat). Het kleien en afplakken was met afstand het meeste werk.
 
Ik heb dat eruit gekregen met licht polijsten (finishing pad en compound met cleaner)
_Zonnebrand.jpg
_Zonnebrand2.jpg


Mechelen (Belgie) is wat ver zeker? :)
Maar steeds welkom!