• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interessepeiling Abralon® sandingpads

brrr, pigtales....die krijg je alleen met extra schuren weer weg.
maar die ontstaan door vervuiling tussen de schuurschijf en plaatwerk, bijv. een vervuilde schuurschijf icm te droog schuren

gewoon schuren met weinig druk, weinig toeren en voldoende water (ook niet te nat, nergens voor nodig) werkt het beste

ondanks dat zal ik ook eens zo'n tussenschijfje kopen, wellicht werkt het dan gemakkelijker op ronde vormen.
nu doe ik het zonder en dat gaat prima als je je kop er maar bij houdt.
 
abralon staat het gewoon op de disc's zelf toch?

het product van sia lijkt er veel op, heeft alleen VEEEL verschillende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen nieuws verder??

Dan ga ik zelf maar even bestellen vandaag.
Ik dacht dat Tim er nog even in zou duiken?

:weetniet
 
ik denk dat tim het druk heeft

plus je neemt niet zomaar iets op in assortiment.. vaak zit daar nogal wat papier werk aan
 
Ben ik weer :D

Leverancier is aan het uitzoeken welke er geleverd kunnen worden, maar kan nog even duren.

Als je het op korte termijn nodig hebt dan raad ik aan om zelf even op onderzoek uit te gaan.
 
Goede actie Tim, zo te zien lijkt er echt interesse.

Voor die gene die niet meer kunnen wachten, ik heb intussen twee dozen op voorraad en ik hoef ze niet persee allemaal te houden. Dus ik heb P2000 en P4000. Ze kosten me € 5.05 voor een setje van 1 x de P2000 en 1x de P4000 ik hoef er natuurlijk niets op te verdienen, verzending zou er wel bij komen maar dat kan nog in een enveloppe met wat extra porto.

Diegene die wel kan wachten, wellicht kan Tim het straks nog goedkoper.
 
Hoi Aron,

Ja ik heb er twee, ik heb ze besteld bij Gerritsen, dat is de zaak waar Patrick werkt. Zie quote hieronder welke. Die moesten ze wel even bestellen. Er zijn veel verschillende vestigingen dus vast ook 1 bij jou in de buurt waar je die ook kunt bestellen en dan afhalen.

nicknameless zei:
Een onmisbaar hulpstuk hierbij is de interfacepad of tussenschijf.



zoom__se_ip_492271_z_01a.jpg


Groet, Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag heb ik 2 dozen a 20 stuks mirka Abralon schijven gekocht. maat 77 mm en in de groftes 2000 en 4000. Ik wil er zelf 5 van elk houden dus als er interesse is, hoor ik het wel van jullie. Ze kosten 1,75 per stuk exclusief verzenden.
 
als er nog mensen abralon pads willen,
1,50 per stuk ex verzenden, voor de gene die naar de meeting gaan in lelystad, laat ff weten dan neem ik ze mee.

gr.Richard