• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur zelf onderhouden

Maaike

Detailing guru
17 sep 2010
1.102
120
36
Goedemorgen,

Omdat ik deze winter en de afgelopen maanden weinig aan de auto kan doen en heb gedaan, ben ik al plannen aan het maken voor het aankomende voorjaar.
In principe heb ik alles voor het exterieur al, behalve een foamlans.
Ik wil zelf mijn interieur en dan bedoel ik met name de stoelen en banken, kunnen onderhouden.
Heb al een uitgebreide zoektocht gedaan naar extractors.

Heeft iemand een idee waar ik het beste zou kunnen kijken voor een low-budget extractor om het interieur mee te reinigen?
Het is maar voor c.a. tweemaal per jaar.
Ik stel er dus ook geen hoge eisen aan.

Alvast bedankt.
 
Als je echt alleen je eigen interieur gaat doen, en 2x per jaar, dan zou ik gaan huren (boels oid...)
 
ivo's zei:
Als je echt alleen je eigen interieur gaat doen, en 2x per jaar, dan zou ik gaan huren (boels oid...)

Daar dacht ik ook al aan.
Thanks.

Bij de Aldi en Lidl zie je wel eens lowbudget apparaten voorbij komen.
Is dat crap? Of is daar voor een simpele ziel als ik goed mee te werken?
 
durf ik je niet te zeggen... :weetniet
evt. zou je kunnen kijken of je tegen kleine vergoeding van iemand hier op t forum een extractor zou kunnen lenen? :cool:
 
Ik lees wel eens dat er mensen zijn die zo'n waterstofzuiger gebruiken om de bekleding te reinigen, je hebt dan niet de sproei/spoelfunctie van een extractor....vraagt wel een beetje aanpassing van werkwijze neem ik aan...

Groter probleem lijkt me: heb je bij zo'n waterstofzuiger wel een kleine waterzuigmond voor het reinigen van de bekleding? Want is degene die je nodig hebt voor de wagen....ik meen dat bij die Lidl/Aldi toestellen er enkel een grote waterzuigmond zit...maar zeker weet ik dit niet. :weetniet
 
Wat een super leuke en zeker aardige reacties!
Thanks!

Zal proberen deze week nog een PM de deur uit te doen:)_[]