• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jarrens stelt zich voor....

Heb jij je A4 ook iets verlaagd? O)f heb je gewoon grotere velgen? Ik heb 18" en de mijne lijkt toch hoger op zijn benen te staan...:)

Schiterende A4 trouwens!
 
Hoi Dennis,

Mijn auto is inderdaad verlaagd met een set Eibach veren.. IIRC scheelt het iets van 3-3,5 cm... en velgen zijn 18 inch.
Ben ff zo vrij geweest om in je foto album te kijken, en zag dat jij de strip in de koffferbak ook met All Metal Polish onder handen hebt genomen... haha...
ik vond mezelf zo'n mierenne*ker, maar ik zie dat andere dat dus ook hebben.:D
 
Tsja, het heef niet voor niks 'detailing' denk ik... Het zijn al die kleine details tezamen die een auto écht mooi maken. Je kent vast wel die bakken die dan 'even snel' met een vettige lap worden gepoetst... Het glimt wel, maar het ziet er nog steeds niet uit. :no

Ik ben dus ook zo'n type die alle hoeken, randjes en stripjes poetst...


Tip: de wielbakken... even lekker met Dasty inspuiten, laten intrekken en dan de HD reiniger erop. Werkt super en gemakkelijk. ;)


De hoogte is echt perfect zo... :cool: