• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jorik stelt zich voor.

Jorikm

Detailing rookie
8 apr 2011
33
0
Hallo iedereen,
Ik ben Jorik, 19 lentes jong en kom uit Aalten (Achterhoek).
Hou me sinds een paar maanden ook (zeer) fanatiek bezig met het detailen van auto's en heb hiervoor ook al de nodige spullen aangeschafd.
Waaronder een DAP500, AEG rotary, doos vol doeken en de hele prut, je kent het wel;)

Ben al enige tijd actief op het Autodetailing forum maar nu dus ook hier aangemeld, en vond het wel zo netjes om me ook even voor te stellen!;)
Ik rijd in een VW Golf 3:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Die dus.

Vragen of opmerkingen zijn van harte welkom!:)

Gr,
Jorik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey jorik,
welkom natuurlijk en ik zal al direct een vraag afvuren:waarom die dap 500 en geen 900?
heb er zelf nog gene ,maar dat komt zeker nog.
groeten grandscenicman
 
Bedankt voor het warme welkom iedereen!
@ Grandscenicman:
Ik heb toen de Dap500 gekocht en deze machine heeft heel erg veel voor me gedaan.
Op een gegeven moment kwam ik de beperkende factor van de DAP500 tegen en stond ik voor 2 keuzes: Een rotary erbij, of de Dap500 verkopen en een 900 aanschaffen.
Met in het achterhoofd dat een D/A een D/A blijft, en er met een D/A nooit zulke mooie resultaten te behalen vallen (met Megs DA system niet meegeteld!) heb ik besloten er een rotary bij te kopen ;)
@ Jeroen: Ja dankje! beetje rondsnuffelen hier:D
Gr,
Jorik.