• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JPeG; ook maar ff voorstellen

Ohhhhhhhhhhh Dutchie, ja dat klinkt een stuk bekender, vaste rondhanger in het voormalige Benzentopic! Leuk je weer te spreken!
Ben jij toen ook niet mee geweest naar de meeting van WOF, met dat boerengolfen en zo? Staat me iets van bij, ik kn zelf overigens niet toen, vond ik wel jammer, dat was el een gezellig clubje...
 
Nee, daar ben ik niet bijgeweest. Benz (of eigenlijk het Teutonia-topic) ben ik wel eens te vinden, maar je komt er toch niet tussen.

Een tijdje veelposter geweest door ziekte (enkelbanden gescheurd), daarna hoofdzakelijk weekends online.

Waarom is GolfIIIGTIFrank er niet meer bij op AW ??


edit; btw als je hier een beetje chat hangt er dan hier ook meteen een Moderator aan je nek ??:eek:)
 
Zoals ik al zei. ik vind het er niet zo leuk meer, bovendien is het desbetreffende topic voor altijd gesloten, was een soort van off-topic binnen stamgasten zoals je weet. Per 1 januari opgeheven. Daarna heb ik een periode lang sowieso weinig tijd gehad, maar toen ik er eenmaal weer een paar keer - niet ingelogd - overheen surfte, vond ik de sfeer toch wel erg veranderd. Niet meer zo gezellig en gemoedelijk. Toen werd deze nieuw opgestart en heb ik me aangemeld, eigenlijk ook om dat ik de vrouw van Tim van schoool ken en zo ben ik zijdelings het detailingwereldje ingerold. Vandaar.... ;)

Ik spreek WOF trouwens af en toe nog wel, is een beetje een maatje geworden in de loop van de tijd. Maar niet meer via AW, gewoon per telefoon of mail.

De mods hier laten je redelijk chatten, in elk geval in je eigen topic en het off-topic subforum. Als je lölverhalen gaat ophangen in andermans topic word je - terecht - zachtjes tot de orde geroepen. Voorlopig is het allemaal nog wat kleinschalig en daardoor erg gezellig en gemoedelijk. Hopelijk blijft dat zo als het wat groter wordt, de groei zit er al wel in, in elk geval...
Drama's als dat rond Peter (a.k.a. Geelhoed) heb ik hier, gelukkig, nog niet gezien, slechts een heel voorzichtig duwtje in de juiste richting!

Zijn overigens de enkelbanden weer goed geheeld? Ik heb begrepen dat dat een pijnlijk en langdurig proces is!
 
Freaky1975 zei:
Drama's als dat rond Peter (a.k.a. Geelhoed) heb ik hier, gelukkig, nog niet gezien, slechts een heel voorzichtig duwtje in de juiste richting!

Zijn overigens de enkelbanden weer goed geheeld? Ik heb begrepen dat dat een pijnlijk en langdurig proces is!

Ja, hopelijk niet meteen iemand die bij een taalvout je begint te verbeteren.

Enkelbanden gescheurd 8maanden geleden, maar blijft gevoelig. Ben bang als ik me eens verstuik, dat ze meteen helemaal afscheuren.

Op AW hoofdzakelijk bezig met GTI V Topic. Onlangs een meeting gehad met 30 GTI's type V. Binnenkort 2 ritjes naar de Nordschleife :D met minimaal 10 Golf V GTI's





Misschien nog iemand met een R8, die mee wil.....:cool:

btw. op circuit rijden doen we waarschijnlijk niet, ivm verzekering.8-o
 
Hey Tim, misschien wil Dana wel mee, die durft tenslotte het gas ook in te trappen, althans dat zei ze... :D èn ze heeft er de juiste - gechipte - bolide voor... ;)
 
Freaky1975 zei:
Hey Tim, misschien wil Dana wel mee, die durft tenslotte het gas ook in te trappen, althans dat zei ze... :D èn ze heeft er de juiste - gechipte - bolide voor... ;)

Heeft zij de rode Gti die onlangs onder handen genomen is..??:)
 
Freaky1975 zei:
Hey Tim, misschien wil Dana wel mee, die durft tenslotte het gas ook in te trappen, althans dat zei ze... :D èn ze heeft er de juiste - gechipte - bolide voor... ;)

@ Patrick; was naar aanleiding van reactie van Freaky1975. Mochten ze mee willen naar de Nordschleife, met de GTi
 
Kwam bij toeval nog een fotootje tegen;

Ook op vakantie moet 'ie er goed uit zien !
IMG_1628m.jpg


Tourtocht door de Dolomieten
 
Vind ik nog het allergaafste aan jouw GTI: de meegespoten onderspoiler, dat is het enige esthetische minpuntje aan de standaard versie... Edition 30 kit is dit toch? :cool:
 
Yep, Edition 30 bumperset, r32 sideskirts, en inmiddels ook nog Edition 30/R32 (zijn dezelfde) kersrode achterlichten.

verder zijn dit wel de standaard 17", maar was gedaan voor comfort van de tourtocht. Was binnen 6 dagen ongeveer 3200km rijden, over alle passen in de dolomieten met nog 29 'sportcars'.


was georganiseerd door Autovisie.:)^