• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JPeG; ook maar ff voorstellen

En je zit verder al niet zo veel op de weg... ;)

Wel gaaf zo'n rit, heb ook altijd een redelijk hoog petje opgehad van Autovisie, dit soort dingen regelen ze altijd goed, voor zover ik weet.

Die R32 achterlichten zijn gaaf, ja! De standaard velgen vind ik niet de allermooiste, die van de R32 vind ik het allermooist op een Golf V.
 
Ja, AV had nu een 'aanbieding' om een dagje te rijden met een nieuwe E92 M3. Voor € 650 kun je een dag onder begeleiding rijtraining krijgen.

Zit er nog over te twijfelen. Ken niemand anders met een 420pk kanon...... om een dagje te lenen. :weetniet
 
Nee, helaas heb ik ook niet zulke kennissen. Al zit er in ehhhhh Zevenhuizen geloof ik wel een centrum waar je kan buggyrijden, 4x4en en ook een stukkie kan rijden met een F355 of een Diablo. Zit er nog aan te denken om dat mezelf es cadeau te doen... ;)
 
Vandaag naar de Nordschleife geweest met een meute GTi's

Hierbij een sfeerimpressie;

Allereerst my Ride;

IMG_3597-b.jpg


Verder;

GTi met TT motor en 240pk :grinning:
IMG_3549-b.jpg


Gaan we een rondje doen....? Wat doe jij ?;
IMG_3554-b.jpg

IMG_3586-b.jpg


2x GTi Pirelli, jammer van die bestickering;
IMG_3555-b.jpg


Zij gingen een poging wagen;
IMG_3567-b.jpg

IMG_3572-b.jpg


Ivar met zijn GT Sport;
IMG_3573-b.jpg


Porsches in de uitverkoop ??;
IMG_3552-b.jpg

IMG_3561-b.jpg

IMG_3553-b.jpg

IMG_3585-b.jpg


Lelijke bak;
IMG_3563-b.jpg


Keesj in de achtergrond;
IMG_3603-b.jpg


Terugweg werd gedomineerd door wegafzettingen. Effe overleggen;
IMG_3596-b.jpg


Eindelijk de voor sommige hoognodige 'Tankstelle';
IMG_3606-b.jpg


Tijd om onze wegen te scheiden. Ik ging ri. Aachen, anderen via Venlo;
IMG_3612-b.jpg
 
Hey zo te zien heb je een leuke dag gehad.
Was dit je eerste keer op de ring? Ik zou het een spannende ervaring vinden.

En inderdaad hele mooie foto's.
En ook niet geheel onbelangrijk. Is iedereen zonder kleerscheuren weer van de ring af gekomen?

Joost
 
Freaky1975 zei:
:)^

Je hebt vast een hoop lol gehad! Mooie foto's ook, die heeft je broer dus gemaakt?

Yep, en een beetje erg verbrand.

Foto maken bij 200+kmh en nog sturen lukt me (nog) niet.

Zlef niet op circuit gereden (wat zeg je...., watje}:)w ) een paar andere van onze groep wel.

Schijnt een zeer moeilijk circuit te zijn met 90% van de bochten blind. veel bergop/bergaf en van die kamikaze motorrijders.

Maar zijn er wel heelhuids vanafgekomen.


Wel is er eentje van de groep op weg naar verzamelpunt 's morgens nog aangehouden door een onopvallende politieauto. Die kon dus al zijn rijbewijs inleveren.:klap
 
Das altijd stom, er was toch geen camera ploeg bij..?
In Belgie loopt dat programma van wegmisbruikers over de nederlandse undercover politie.

Het zag er daar in ieder geval gezellig uit.

Ps. Lekkere BBS'jes:heart_eyes: