• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine flesjes Poorboy's

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.017
193
45
Tijdens een evenement 2 weken geleden waar CarClean ook aanwezig was kreeg men bij de goodies een klein flesje Poorboys SS&S.

Deze flesjes vindt ik op de site helaas nergens terug ?
Zelf zou ik het enorm leuk vinden als je de kleine varianten daarvan bijvoorbeeld bij setjes & kits terug zou vinden en kan bestellen.

Gr. Arjan
 
Dat zou inderdaad handig zijn voor bijv. in het dashboard kastje en leuk om iemand te geven :cool:
 
Inderdaad, heel erg handig. Ik heb zelf altijd zo'n miniflesje detailerspray in de auto liggen om vogelpoep en andere troep gelijk weg te kunnen halen en dat werkt perfect.
En om hiermee eens een nieuw product uit te kunnen proberen, is natuurlijk ook fijn. Ligt de grens niet zo hoog als je niet zo'n grootverbruiker bent.
 
idd die zou ik ook wel eens willen hebben ja zowiezo leuk voor de verzamling maar ook voor bijvoorbeeld een keer aan iemand kado te geven enzo :D
grtz