• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleinere backingplate dap 900 v3

Waarom, bij de deuren de kleinere stukken.
Bumpers van beide auto,s hebben smalle stukken.
Welke weet ik nog niet omdat ik ergens gelezen heb dat de machine uit belans kan raken.
 
Yep, je moet iets grotere pads gebruiken dan je backing plate groot is, anders is de kans groot dat je even niet oplet en met je backing plate door de lak slijpt. Volgens mij heeft CC ook nog wel iets kleinere BP's los in het assortiment (ik dacht 2,75" maar dat moet je zelf maar even checken).
 
De 50 / 74mm backing plates van Flexipads zijn er ook nog. (Wilde linken naar de shop, maar de nieuwe site laat bij een product alleen carclean.com zien en nuet het adres van het product)

Ik heb zelf de 74mm-versie ooit eens gekocht om mee te wetsanden, maar ga hem binnenkort ook op motoren gebruiken.

Op de 50mm-versie kunnen 2" Pads en op de 74mm-versie kunnen 3,5" pads.


Greetz
 
@Soepergrover - Thanx, man! Ik kreeg ze niet gelinked. (Is dat trouwens normaal, dat als je via de .com in de shop naar een product gaat, dat je dan niet een specifiek internetadres krijgt te zien? Die linkte ik altijd via de .nl site)
 
@Soepergrover - Hmmm.. Zal wel aan miin IE liggen, ofso.

Ooh, via mijn telefoon zie ik ook alleen "Carclean.com" staan. Het valt mij nu op dat er in de adresbalk een hangslotje zit. Op het forum is hij open en in de webshop gesloten. Als ik er op klik, krijg ik "Info over pagina". Dan zie ik wél het adres, maar kan er verder niks mee.

What the...


Greetz