• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleiset van Autoglym..? Wanneer leverbaar?

Robert_16

Detailing addict
8 mrt 2010
309
70
46
Omgeving Rotterdam
Tijdens het rondje zoeken op Ebay kwam ik onderstaande tegen.. Vraag me af of het leverbaar is/wordt bij CC en of het wat is vergeleken met de huidige merken..

5063184572_dbc4635546_b.jpg


Foto is beetje anders dan anders omdat het vanaf mijn telefoon is gemaakt..

Groeten,

Robert
 
Stuur een mailtje naar Carclean,ze zullen je dan melden hoe of wat.
Alsof de users hier weten of het wel of niet of wanneer het in het assortiment teugkomt.
 
Volgens mij was deze in Nederland nog niet leverbaar, ik weet dat ze in België wel al bij de autoglym verdelers liggen. Hoe dit kan, weet ik niet.
 
Of het leverbaar is of niet: hij is niet goedkoop, weinig klei (100gram), die witte doek is een votje en die andere is ook geen knaller.
De Mother's kit is bijna net zo duur en is veel meer waar voor je geld.
 
Dibbuz zei:
De Mother's kit is bijna net zo duur en is veel meer waar voor je geld.

Deze kan ik je zeker aanraden.:)^ . Super klei, lekker zacht en de spray die erbij zit ruikt lekker naar kaneel:heart_eyes:. En de micro doek die erbij zit is mooi voor All Purpose werk.
 
chost10 zei:
Deze kan ik je zeker aanraden.:)^ . Super klei, lekker zacht en de spray die erbij zit ruikt lekker naar kaneel:heart_eyes:. En de micro doek die erbij zit is mooi voor All Purpose werk.

+1
 
Als je Born slippy gebruikt, dan zou ik niet voor de mothers klei gaan... Mijn ervaring is dat deze er erg door gaat plakken, terwijl de klei dit niet doet met de Mothers QD of PB Spray en wipe.
 
De ervaring met mothers klei en born slippy heb ik ook de klei werd korrelig plakkerig er was niet mee te werken, nu gebruik ik de clearkote quickdetailer 1:1 verdund als lubricator voor de mothers klei, dit werkt perfect.
De klei van mothers is straks op en zal ik kijken naar een klei dat wel met de de born slippy werkt:rules
 
Kijk, aan deze reacties heb ik wat!

Ik heb via via een stukje poorboys klei kunnen testen, maar deze is erg stug en schijnt (iets) meer marring te veroorzaken. Ik heb nu de Meg`s consu klei en bevalt redelijk. Vind dat er nog wel wat vuil/plekjes achterblijven, maar tot op heden geen enkele vorm van marring. Nu ben ik ook niet zuinig met detailvloeistof! Goed voor de economie zullen we maar zeggen.

Dus voortaan DJ supernatural gebruiken? Hoe zit het met marring en is deze klei fijn, medium, grof?

Robert