• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

Sven S8 zei:
Nee joh, is juist leuk voor een before/after... ;)
Wel ff tijd hebben voor de after dan. Misschien dat ik van het weekend ff aan de slag ga. Maar heb ook nog een website liggen die af moet. En een voortuin die omgespit moet en wat plantjes kan gebruiken.
Moeilijk kiezen als het beetje droog weer blijft. Ik vrees dat het dan de tuin word.
 
Sven S8 zei:
Tuin omspitten door een ander laten doen... kun je zelf lekker poetsen. ;)
Nou... als het niet te ver voor je is vanuit Friesland... dan graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom !:cool:

Ik vind poetsen veel leuker en helemaal met die foamkit van Tim, voor de tuin is er wel de hovenier.:)

Wat een tof spul zeg !!!! :-"
 
De tuin doen is toch ook altijd wel leuk. Zijn allebei wel klussen waarvan je zegt: Eer van je werk.
Soms word je er eigenlijk wel flauw van ook. Is je auto spic en span, en stap je je huis binnen en is dat weer toe aan een goede beurt. En als dat klaar is, mag je tuin nog wel ff gebeuren.
Voor je het weet weer een berg was en zo blijf je lekker bezig en is het cirkeltje weer rond.
 
ladybug zei:
De tuin doen is toch ook altijd wel leuk. Zijn allebei wel klussen waarvan je zegt: Eer van je werk.
Soms word je er eigenlijk wel flauw van ook. Is je auto spic en span, en stap je je huis binnen en is dat weer toe aan een goede beurt. En als dat klaar is, mag je tuin nog wel ff gebeuren.
Voor je het weet weer een berg was en zo blijf je lekker bezig en is het cirkeltje weer rond.

Ja en heb je lekker gepoetst en blinkt je auto, zijn die incontinente vogels weer bezig geweest en de volgende dag..... :sob:
 
Moooi, de beste wax moet nog uitgevonden worden. Eéntje die de schijt gewoon als een boomerang weer terugschiet.
 
VAG TT zei:
.... of er zo afstpuiten met water zonder dat die birdshit blijft plakken op je dure lak !! :)^
Daar leren die flying schijthuizen weer niet zoveel van.
Pfff bijna 3 uur. Ik ga nog even aan het werk. :auw Slaap lekker alvast!
 
Hahaha, dies leuk ja. Kende je deze al? Einde is een beetje flauw maar dat gepiep en die shitgeluiden zijn wel megagrappig.
 
Welkom hier.
Vette 206, maar als 2e auto was een 206 cc niet leuker voor je geweest?

Een bmw is erg vet, maar heeft geloof ik wel een bikkelharde lak. Als je daar alle swirls uit wilt moetsen heb je wel een rotary met wollen pad nodig.
Een audi tt vind ik zelf wat minder eigenlijk. Ik vind qua cabrio een 207 cc of een audi a4 cabrio erg vet. Ook de Tigra twin top mag er wel zijn, net zoals de focus cabrio.
Eigenlijk zat keus.
 
Thnx Danny :) De 206 was eerst alleen. Het Toledobroertje is er later bijgekomen. Swirls krijg je toch vooral van een wasstraat?
Volgens mij kan je daar niet doorheen met een cabrio. Zullen er niet veel zijn die dat doen lijkt me. Ik ga trouwens een Z3 in Duitsland kopen, daar zijn ze over het algemeen toch wat zuiniger op auto's.
De 206CC en 207CC vind ik zelf niet zo origineel meer. Lijken me ook niet zulke veilige auto's, zonder rolbeugels. Maar das gewoon het idee wellicht.
De Tigra heb ik toevallig vorige maand een weekje gereden. Was met een vriendin op Lanzarote en hadden we een Tigra Roadster gehuurd. Nou ben ik niet echt groot, gewoon 1.70m maar je vangt veel wind met die dingen. En hijs echt nog bijna te klein om je handtas mee te nemen als de kap open is. Achter de stoelen zit 1 heel smal vak over de breedte van de auto. Thats it.
Een A4 vind ik ook wel heel stoer ja, een Saab 9-3 was trouwens ook nog best betaalbaar. Maar wel grote auto's ook weer. Er hoeven geen kids op de achterbank dus een sportieve 2-zitter als 2e auto is de bedoeling.
 
Swirls ontstaan met name door de krasstraat dat klopt, maar je krijgt ze ook door het zelf met de hand te doen. Wel veel minder maar ze komen er wel in. Je krijgt ze ook door het vuil wat tegen je auto aan spat. Vooral zand heeft een schurende werking en veroorzaakt swirls.

Voor de 206 cc en 207 cc zijn wel rolbeugels te krijgen zoals bij autostyle. Ook heb ik hier een foldertje liggen voor extra's bij de 206 en daar staan ook rol beugels bij.

Bmw z3 is verder een vette keus hoor ;)
 
Weet niet, tis wel meegenomen. Maar vind sportstoelen of een electrisch dak ook wel belangrijk.
Liefs nog een hardtop maar dat is nog wel betaalbaar om er bij te kopen.
Cruisecontrol zou ook leuk zijn, maar daar zijn er weinig van. En liefst uit 2002, 2003 of eind 2001.
En km stand moet niet te hoog zijn.
Vind deze wel leuk: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vnouhoqyrgir
 
Hi Ladybug,

Mag ik even een kleursuggestie geven voor je Z3.....;)

Deze is van mijn schoon ouders, door mij gepoetst natuurlijk....



DSC04707640x480.jpg

DSC04702640x480.jpg
 
ladybug zei:
Weet niet, tis wel meegenomen. Maar vind sportstoelen of een electrisch dak ook wel belangrijk.
Liefs nog een hardtop maar dat is nog wel betaalbaar om er bij te kopen.
Cruisecontrol zou ook leuk zijn, maar daar zijn er weinig van. En liefst uit 2002, 2003 of eind 2001.
En km stand moet niet te hoog zijn.
Vind deze wel leuk: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vnouhoqyrgir

Da's inderdaad een mooie zo te zien...

En je moet inderdaad net even bekijken wat je zelf belangrijk vindt. Laten we wel wezen, met een cabrio rijd je meestal geen megasnelheden... Dus als jij een complete auto belangrijker vindt dan de snelste uitvoering zou ik daar voor gaan. Kijk, als het beiden kan dan is de keus simpel, dan kies je de dikste. Moet je kiezen dan ga je voor wat jij belangrijk vindt.

Aan de andere kant kan een elektrisch dak ook weer stuk, en daar heb je bij een handmatig dak weer niet zo gauw last van... En hij moet natuurlijk wel voldoende koppel/vermogen hebben om lekker vlot mee te kunnen rijden, maar dat voel je snel genoeg. Je moet m.i. altijd vermogen 'over' hebben, als je constant op de top van het vermogen zit om een beetje vooruit te komen word je er al gauw doodmoe van zo'n auto. Dat rijdt gewoon niet lekker...

Kwestie van goed rondkijken en jezelf informeren (misschien even een Z3 forum opzoeken voor wat extra info?) en niet te veel haast hebben. Ik bekijk meestal ook eerst een stel gelijksoortige auto's vóór ik een keuze maak.

Succes met de jacht in ieder geval, ik vind het een leuke keuze!