• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

hoi jac welkom op het forum moeten nog meer vrouwen bij altijd gezellig gemengd poetsen :heart_eyes: maar gezien je bij naam
ladybug een beetle cabrio niks voor je.
 
jarrens zei:
Hi Ladybug,

Mag ik even een kleursuggestie geven voor je Z3.....;)

Deze is van mijn schoon ouders, door mij gepoetst natuurlijk....
Dat ziet er echt zoooooo mooi uit, wat een glans. *sop* Bedankt voor de mooie foto's.
Ik vind zwart ook het mooist. Alhoewel dat blauw met blauw leder ook wel gaaf is. Maar weinig origineel. Staan er echt veel op in die kleur.
Liefst een zwarte met van die lichtbruine leren sportstoelen, maar dat leder zie je weer amper helaas.

@Sven S8:
Dank je! Dat zijn goede tips inderdaad. Echt hard rijden doe je er niet mee, een cabrio. Vliegen de strikken uit m'n haar dalijk! Moet zeggen, de lease Toledo is een 1.8 en rijdt op LPG maar snel zat.
De Peugeot is wel rap en snel, driftig eigenlijk. Voor grote afstanden issie al niet eens prettig. Ik heb wel eens bijna zitten janken in de file. Stond er 2 uur al in, en dan zo'n zware sportkoppeling.
M'n knie zat op een gegeven moment zwaar op slot gewoon. Dat zijn de mindere kanten aan zo'n auto.
Wil er trouwens wel een hardtop bij. Heb sinds een jaar geen garage meer dus na de zomer is een hard dak wel zo praktisch.

Voor kapotte daken heb je tog handige monteurs? ;) Vind dat eerlijk gezegd gewoon raar. Zo'n auto, dat je dan met de hand het dak dicht moet doen.
Das inderdaad wel een idee, op een Z3 forum rondkijken. Zou me er niet zo snel aanmelden. Beginnen ze dalijk over pk's enzo. Weet wel wat maar dan ben ik wel snel uitgeluld hoor.
Moet ook nog eens uitzoeken of dat kan, een electrisch dak en hardtopvoorbereiding, die combinatie.
Zijn er wel verdacht weinig met een hydraulische kap vind ik.
Maar dank voor alle adviezen. Kan ik goed gebruiken :)

@Branco: Thnx!!! Eigenlijk dan een Fordje Ka he, in rood.
 
Is een Z3 niet standaard voorbereid op een hardtop? Zou het raar vinden als dat niet zo is... Zwart staat 'm eigenlijk nog het best, maakt m nog een beetje stoer, aangezien het niet de stoerste auto is die er is! Maar t rijdt wel erg lekker, blijft wel een BMW natuurlijk!
 
Zover ik heb kunnen nagaan zijn ze niet standaard voorbereid nee. Kost rond de 250 euro, voorbereidingsset.
Voor 1500 heb je wel aardig keuze in een hardtop incl. voorbereidingsset zoals de info die ik tot nog toe gezien heb.
Ook rolbeugels schijnen niet standaard te zijn, en veel aanbod daarin. Zijn maar een paar die ook daadwerkelijk bescherming bieden dus pff.. ik vrees dat het best een zoektocht word.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze rijden. Heb in veel auto's gereden maar in een BMW alleen in een 7 serie. Die reedt met 230/u nog suf, alsof je 100 rijdt. Geen sensatie gewoon.
Lees net dat de 2.8 echt sensationeel is qua geluid enzo. En onverwoestbaar sterke motor. Ik plaats alles maar in een tekstbestandje. Je ziet door de bomen het bos niet meer hahaha.
Nouja mn eigen auto is nog niet verkocht. Dus duurt nog wel even voor er daadwerkelijk gekozen moet worden.
 
ladybug zei:
Lees net dat de 2.8 echt sensationeel is qua geluid enzo. En onverwoestbaar sterke motor.

Klopt ja, de 2.8 van BMW is een prima motor, en - zeker met de goede uitlaat (EPS) - klinkt dat ook best wel lekker hoor... :cool:
 
tangerine mean machine zei:
Volgens mij kan een 206 Gran Turismo aardig wat opbrengen, aangezien er niet al te veel gebouwd van zijn.
Klopt, zijn er 4000 gemaakt waarvan 1000 met stuur rechts. Maar je moet er ook net een liefhebber voor treffen.
Ze varieeren qua prijs van 6000 tot 8500, best veel geld voor een auto van 8 tot 9 jaar.
Anderzijds wel weer een hele complete auto, enige wat ik er op mis is cruise control. Hoop dat ie een beetje een leuke baas krijgt, zelfs als tie zn koppelingskabel laat breken wacht ie tot ie thuis is.
*snif* zal nog best pijn in m'n hart er van krijgen, al zou er een Ferrari voor in de plaats komen.
Sven S8 zei:
Klopt ja, de 2.8 van BMW is een prima motor, en - zeker met de goede uitlaat (EPS) - klinkt dat ook best wel lekker hoor... :cool:
Heb het maar erbij gezet op het verlanglijstje. Liefst een 2.8. Maar 3.0 is ook goed tog? Die zie je ook nog wel ertussen, prijsverschil is soms nagenoeg nihil.
 
ladybug zei:
Heb het maar erbij gezet op het verlanglijstje. Liefst een 2.8. Maar 3.0 is ook goed tog? Die zie je ook nog wel ertussen, prijsverschil is soms nagenoeg nihil.

Ja hoor, daar hangt het niet echt op... Die zijn ook prima. Alleen pas wat later geleverd IIRC.

En als je toevallig een mooie 3.2 tegenkomt voor de juiste prijs, niet te lang nadenken. ;)

Zou persoonlijk alleen niet onder de 2.0 gaan, da's m.i. wel het minimum.
 
Je hebt zelfs nog M versie idd gaat meer om geluid dat 6 clinder maakt dan de extra power. Persoonlijk vind in rood met zwart leer in grijze auto wat druk in zwarte auto staat geweldig.
 
Patrick zei:
Je hebt zelfs nog M versie idd gaat meer om geluid dat 6 clinder maakt dan de extra power.

Dat is dus de 3.2 ;)

En die is echt wel rap hoor, is meer dan alleen het geluid...

Even ter vergelijk:

2.0

Topsnelheid 210 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 8,9 s

3.2M

Topsnelheid 250 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 5,4 s


Scheelt toch wel een 'beetje'. Daar kun je heel leuk Porsche's mee pesten... :grinning:
 
Patrick zei:
Je hebt zelfs nog M versie idd gaat meer om geluid dat 6 clinder maakt dan de extra power. Persoonlijk vind in rood met zwart leer in grijze auto wat druk in zwarte auto staat geweldig.
We hebben dezelfde smaak hahaha.

Die M versie, die moet je echt niet willen zegt m'n vriend. Die ziet me al omgekeerd in de straat staan als ik iets teveel gas geef.
Probleem had ik met die GT al een beetje, had daarvoor in een diesel gereden. Nou dan denk je wel ff... wat doet die boom daar ineens?
En die M versie is inderdaad megaduur gewoon.

2.0

Topsnelheid 210 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 8,9 s
Wat een slome, mn Peug doet dat in 8,4 seconden, van 0 naar 100.
 
Zou voor 2.2 gaan als ik jou was V6 nog beetje zuiging en niet duur. Ben je dat trouwens zelf op je afbeelding?
 
Is ook duur hoor, daarom zei ik ook als je er een ziet voor een leuke prijs... inpikken! ;) Dan maar even een cursusje op Zandvoort doen...

Maar serieus, aan een 2.8 of 3.0 heb je een héle leuke auto. :cool:

Cijfertjes:

2.8

Topsnelheid 225 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 6,9 s

3.0i

Topsnelheid 240 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 6,0 s
 
Patrick zei:
Zou voor 2.2 gaan als ik jou was V6 nog beetje zuiging en niet duur. Ben je dat trouwens zelf op je afbeelding?
Ook niet onbelangrijk, dat ie geen draaikolk in z'n tank heeft!
Ben ik niet zelf op m'n avatar, vind het gewoon een gave foto.
Afbeelding is van Sofia Boutella, bekend in de aerobicsscene en danseres. Ik heb wel hetzelfde topje :-"

Sven S8 zei:
Is ook duur hoor, daarom zei ik ook als je er een ziet voor een leuke prijs... inpikken! ;) Dan maar even een cursusje op Zandvoort doen...

Maar serieus, aan een 2.8 of 3.0 heb je een héle leuke auto. :cool:

Cijfertjes:

2.8

Topsnelheid 225 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 6,9 s

3.0i

Topsnelheid 240 km/u
Acceleratie 0-100 km/h 6,0 s
Oef... wel lekker, zulke cijfers. Alleen moet je dat niet karren met de kap open. Dan waait de mascara je wimpers uit 8-o
 
Patrick zei:
Jammer dat je het niet bent;) de 2.2 heeft ook al 170 pk ook niet verkeerd
Als ik een eigen foto plaats neemt niemand me serieus als blondje :schaam
Even de specs opzoeken van de 2.2
Edit:
topsnelheid 224 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,9 s
Toch al sneller dan mn Peug