• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Langzittende coating op ruiten ??

Gewoon lekker je hele raam polijsten, schoonmaken en ontvetten.
Daarna lekker om de paar maanden turtle wax rainkleer erop smeren. Kost niks en is zo gebeurd.

Schone ruit en het effect van de coating!
 
  • Leuk
Reactions: Innocamper en RoyR
vanochtend viel me op dat tijdens het krabben van de voorruit het op het stukje wat ik gepolijst heb het ijs er moeilijker vanaf ging, dat zou dan betekenen dat mijn gepolijste stuk minder glad is, misschien eens proberen te polijsten met poorboys polish and wax
 
Nou, deze vraag zat al een tijdje in m'n hoofd. Het valt me op dat Toyota zijramen inderdaad meer waterafstotend zijn dan anderen. Recent twee Priussen die erg waterafstotende ramen hebben. Die moeten gewoon iets op de ramen hebben. Het valt gewoon op. Of dat nou vanuit de ruitfabrikant erop zit of de dealer, weet ik ook niet.
 
  • Leuk
Reactions: opelmark
Er zit echt niets op vanuit de dealer, de dealer gaat er niet uit zichzelf iets op doen. Kost alleen maar geld. De ruiten hebben dit van zichzelf.