• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[LeonDriver] Stelt zich voor

Zeer netjes :)^ Heb je nu geen problemen met drempels? Als ik het zou doen zou ik hier in de buurt bij elke drempel de pisang zijn :(
 
Dibbuz zei:
Zeer netjes :)^ Heb je nu geen problemen met drempels? Als ik het zou doen zou ik hier in de buurt bij elke drempel de pisang zijn :(

Die verlaging staat hem zeer netjes! (jammer dat je het vermogen mist! maar jah, je kan niet alles hebben toch?!)
@Dibbuz, jouw Leon Topsport en mijn Leon Sport hebben standaard al een 2cm verlaging t.o.v. de standaard versie zoals Leon Driver in dit geval. Ik denk dat het wel mee zal vallen.
 
Leon Sport zei:
Dibbuz zei:
Zeer netjes :)^ Heb je nu geen problemen met drempels? Als ik het zou doen zou ik hier in de buurt bij elke drempel de pisang zijn :(

Die verlaging staat hem zeer netjes! (jammer dat je het vermogen mist! maar jah, je kan niet alles hebben toch?!)
@Dibbuz, jouw Leon Topsport en mijn Leon Sport hebben standaard al een 2cm verlaging t.o.v. de standaard versie zoals Leon Driver in dit geval. Ik denk dat het wel mee zal vallen.

Mijne staat nu 35mm lager dan orgineel.
Dus zo'n 15mm lager dan die van jullie.

Kan bij mij in de wijk overal over heen.
Straks even kijken of ik nog bij de dealer kan komen ;)
Aangezien die een rot drempel hebben bij de oprit en niet veel ruimte hebben om er
eventueel schijn op te draaien ivm hekwerk en motoren van de zaak ernaast :(

maar we zien wel ;)

btw vermogen heeft hij niet maar red me er wel mee kon verleden jaar met de toertocht de wagen met 200 + PK nog aardig bij houden.
altans is ben ze niet kwijt geraakt ;)
 
Staat mooi hoor!

Drempels, echt ondingen... Heb de mijne een tijdje terug weer ietsje hoger moeten zetten, en zo extreem laag was hij echt niet... :confused:
 
Zo de auto maar ffies weer gewassen.
Poetsen mag over een week eindelijk weer dan zou de lak goed uitgehard moeten zijn ;)
 
LeonDriver zei:
Joost zei:
Reed je toevallig vandaag door Zutphen heen?

Joost

Woon in Enschede dus Zutphen is niet zo heel ver maar nee reed daar niet ;)
Zijn wel meer zilvergrijze Leon's helaas ;)

Ja dat is waar ja. Maar diegene die ik zag leek in het voorbij gaan toch erg veel op die van jou.

Joost
 
Joost zei:
LeonDriver zei:
Joost zei:
Reed je toevallig vandaag door Zutphen heen?

Joost

Woon in Enschede dus Zutphen is niet zo heel ver maar nee reed daar niet ;)
Zijn wel meer zilvergrijze Leon's helaas ;)

Ja dat is waar ja. Maar diegene die ik zag leek in het voorbij gaan toch erg veel op die van jou.

Joost

Als je zeker wil zijn moet je ffies kijken onder de auto :p
Als er een Ovale supersprint uitlaat eindstuk op de orginele uitlaat gelast zit weet je dat ik het ben.
voor zo ver ik weet is er daar maar 1 van :p aangezien die norgineel leverbaar zijn als eind opzet stuk.

Maar kan mij vergissen.

Na vanavond kan je me nog moeilijker spotten aangezien de skirts er dan als het goed is ook onder zitten.