• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[LeonDriver] Stelt zich voor

dovdmeer zei:
Welkom!

maaruh...| Fabia Wisser | Clean Ass | Ovaal

Hoort dat niet standaard te zijn? :D

Vind wel dat dat normaal hoord maar normaal staat er toch echt letters op de achterkant en zit er een lelijke wisser achterop. bij een 1.6 is zowiezo al geen uitlaat zichtbaar dus vandaag de ovale ;)
 
Freaky1975 zei:
:cool:

En voor de toekomst: die Tomason velgen... 8-()) :)^ Helemaal te gek, die zijn echt gaaf!

Ja was gelijk verkocht :p
Kan ook wel aan orginele Leon Cupra R velgen komen maar die staan toch minder mooi ;)
Daar zit geen glans in en hier wel ;)
 
Ja mensen nadat ik de auto 3 weken geleden terug kreeg van de schade hersteller en hij net 3 dagen af is mag hij nu weer naar de schade hersteller. Het zit me allemaal niet mee :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er idd niet best uit, zal denk ik een paaltje geweest zijn of niet?
ik heb ook ooit eenzelfde voorval gehad, alleen had ik toen mijn dorpel stevig ingedeukt.
moest weer uitgedeukt -> gecoat -> gespoten worden, dure grapjes zijn dat.
Hopelijk valt het nog een beetje mee voor je

gr Patrick
 
Tja, als je de ideale lijn had gereden had ie je cast niet over het hoofd gezien! :D

Nee, gekheid... Dit soort dingen is vervelend, zeker als je m net weer terug hebt na schadeherstel! Nou, maar goed dat je bezig bent met andere velgen, want die linksachter zal op z'n minst effe langs de velgendokter moeten! :(

En nee, Scratch X is leuk spul, maar met een beetje bodyfiller... ;)
 
Eh....AU?! Da's balen zeg....je hebt altijd van die mensen die gewoon echt NIET kijken als ze uit een parkeervak wegrijden hè...dramatisch!
 
Heel erg jammer voor je.
Net terug van de spuiter, kan ie weer terug.

Maar hoezo ziet die taxi chauffeur je dan over het hoofd?
Vreemd verhaal van hem, of had die net een dubbele dienst erop zitten?

}:)w

Joost
 
Zo ben je lekker klaar mee ]-0

Maar wees blij dat het een taxi sjoof was, die zijn in ieder geval WEL verzekerd.