• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

LetItRain!

Het weet actueel werkt wel hoor,.. Ook de voorgaande jaren, er zat alleen een vreemde Facebook link, tussendoor gelinkt.

Check: http://www.hetweeractueel.nl/weer/menaldum/actueel/ :innocent:

Eigenlijk, denk ik dat je op één of andere manier ingelogd via Facebook was, in de facebook browser de link hebt aangemaakt/doorverwezen naar het weer actueel,.. Deze hier neer geplakt. En op één of andere manier werkt dat gewoon niet.

IMG_0745.jpg


Maar héé, kan gebeuren met die bijzondere functiebenamingen tegenwoordig :joy:
 
Laatst bewerkt:
@Jeroen Ik heb geen FB en wil het ook niet, dus de kans dat ik via FB was ingelogd is wel heel klein. :p

@Laurette Dit nieuwe linkje kan ik inderdaad wel gebruiken: ik moet invullen dat ik de neerslag van de afgelopen dag wil zien, en kan dan op het kaartje de neerslag zien via de kleuren.
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Dat betekend dan 30% korting morgen?
Aangezien je regenlaarzen aan hebt ga ik ervanuit dat er plaatselijk bij CarClean zeker 30mm gevallen is. :p
 
Hele maand zowat droog geweest. Gebeurt normaal nou nooit in December. HAHA! Zijn er nog mensen die gebruik hebben gemaakt van de korting? :$
 
Ja, ik zat zo even terug te rekenen wanneer wij eigenlijk regen gehad hebben. Zeg maar gerust gewoon niet, was nog warm voor het jaar eigenlijk ook.
 
Ja, ik zat zo even terug te rekenen wanneer wij eigenlijk regen gehad hebben. Zeg maar gerust gewoon niet, was nog warm voor het jaar eigenlijk ook.

Ik zag het weekend een bericht dat er iets van 17 mm neerslag geweest was in de hele maand december, en nooit meer dan pakweg 4 mm per etmaal. Aan de andere kant zijn er volop leuke kortingsacties geweest en de mysterieboxen, dus genoeg kortingen en aardig weer, dan mag een beetje detailer toch niet meer klagen. :grinning:
 
Die mysterieboxen zijn mij helaas voorbij geschoten. Vind ik jammer! Heb mij ook gelijk maar voor de nieuwsflits aangemeld. Kreeg ik als tip. En zeker genoeg moois gezien. Maar ja ben nog kieskeurig met welk merk ik gebruik, oeps! En daar waren helaas niet veel kortingen over en black friday was me ook al voorbij geschoten. Dus vis beetje achter het net. Geeft niet!
 
Per februari krijgen we geheel de maand LetItFreeze toch? @Tim @Laurette

Bij 12cm ijsdikte 120% korting! Speel ik wel voor ijsmeester :cool:

Jemig man Jeroen, hoe wil je 120% korting krijgen op je bestelling? Is het water bevroren ofzo in je hoofd. :p

Maar sneeuw is stapelbaar en ijs? Hoe zit dat dan? We kunnen ook de laagste temperatuur pakken... dus morgen -9? dus 9% of euro korting?
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Simpel, 1% korting bij 1mm ijslaag. 10% bij 10mm.

Vanaf 30mm kun je al het ijs op, echter als het ijs mooi zwart is, is het op zijn sterkst. Is het wit of grijs, of er zit vuil in, moet je al een beetje oppassen. Maar het maakt het alleen maar leuker als het kraakt Vanaf 40/50mm kun je al prima schaatsen met een pak mensen na een controlerondje over het ijs.

120mm is pas echt sterk, bij een Elfstedentocht moet het minimaal 160mm zijn. Maar dan moet het overdag wél onder nul zijn, en 's nachts moet het ook stevig vriezen. Anders is het zeker niet haalbaar Je kunt dan uitgaan van 1cm per 24 uur aan dikte hier.

In 1997 ook moesten er op het laatste moment alleen hier al drie grote wakken (waar eenden e.d. Vaak in verblijven 's winters) volgegooid worden met enorme blokken ijs aangevoerd met tractoren. Moet het dichtvriezen, vervolgens dient het te worden afgevlakt.

Gewoon iedere keer een gat boren en de meetstok erbij. Werkt prima! :D