• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lijmresten

Beemermadness

Detailing trainee
3 nov 2016
45
30
33
Ik zit met een kofferlipj op men E92.
Nu heb ik deze verwijderd na dat deze los liet in de hoek. ik heb hier betreffende paar vraagjes over.

Vraag 1: de lijm op het lipje laat heel moeilijk los. Ik warm deze op met een haardroger en probeer deze dan los te peuteren. hier kruipt dan ook veel tyd in. Is er misschien een product dat mij hier mee kan helpen?

Vraag 2: het opnieuw bevestigen van het lipje, met wat zouden jullie dit doen. Want de dubbelzijdige tape die ik gebruikt heb heeft een lichte irritatie achter gelaten in men lak. Niet echt zichtbaar maar als passioneel wasser stoort dit mij natuurlijk wel.

Sorry als dit verkeerd geplaatst is nog maar men 2de post. Nog niet 100 % zeker waar ik wat moet plaatsen. Verbeter mij natuurlijk waar nodig.

Alvast bedankt
20161112_235737.jpg
 
@Beemermadness ,nu weet ik niet wat voor lijm het is (zal wel krachtig spul zijn vermoed ik) maar je zou evt Valet pro Tar&glue kunnen proberen op de achtergebleven restjes. Mocht Tar&Glue niet werken is het altijd nog makkelijk voor andere doeleinden.
 
  • Leuk
Reactions: Beemermadness