m16 gesmolten?

Discussie in 'Wax, Sealants en Detailersprays' gestart door turbulence, 8 jun 2008.

1. turbulence

turbulence Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    donderdag klusje gehad, hele dag bezig geweest met detailen, aan einde van de avond bekaf naar huis gegaan, en toen thuis nooit meer aan de poetsspullen gedacht die in de kofferbak stonden....

pas vanmiddag toen ik aan het opruimen was schrok ik in 1 keer wakker dat de spullen nog in de kofferbak stonden, naar de auto gevlogen en alles stond lekker in de hitte nog in de kofferbak te koken....

nu was de m16 echt 1 zachte brij geworden, net een papje, dus mijn vraag is, kan ik hem afschrijven of valt het mee???

heb hem direct opgeborgen in de opbergkast, koel en donker, zag net dat het al weer aardig dik geworden was, maar kan het kwaad?? en hoe zit het met andere producten ( stond nog fles m83, m80, LT, 2 claybars en wat kleine detailproducten in)

2. nicknameless

nicknameless Detailing guru

Leuk bevonden:
    958
    Volgens mij kan het niet echt heel veel kwaad. Vrieskou daarentegen wel, mochten produkten bevroren zijn geweest, dan is het over en uit ermee.

Patrick

3. stimpy68

stimpy68 Detailing guru

Leuk bevonden:
    5
    Meguiar's komt uit Californië, warmte zal tot op zekere hoogte geen probleem zijn. Maar kou daarentegen wel!

4. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    712
    Het is er ook verwarmd en dus vloeibaar ingegaan! Geen probleem dus! :star

5. nicknameless

nicknameless Detailing guru

Leuk bevonden:
    958
    Ik las dat iemand zijn blik M16 in de koelkast bewaard of een uur vóór gebruik in de koelkast zet... :-"

Hoe zou het smaken, een boterham met M16?

:D

Patrick

6. B.K.

B.K. Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Dit wordt blijkbaar met waxen gedaan vooral de duurdere..
    Om de houdbaarheid te verlengen ,maar weet niet of dit klopt:weetniet