• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maaike's collectie

Ja daarom.. Gewoon een beetje bezig blijven zullen we maar zeggen.

Even een vraagje aangezien ik de verpakking niet herken op de laatste foto.
Helemaal rechts, dat witte ding met het blauwe label. Wat is dat precies?
 
Dat is een Four Finger Wool Wheel Mitt.
Ik had er al eentje...ik gebruik die voor de velgen, omdat ik er dan beter bij kan en beter voel waar ik kom.
Daarnaast valt mijn EZ detailbrush van ellende bijna uit elkaar, omdat ik de velgen beter schoonkrijg met deze mitt heb ik er eentje extra besteld.
Ze werken voor mij echt erg fijn.
 
Nu het nieuwe detailseizoen weer begonnen is wat spullen toegevoegd.
Ook wat dingetjes die ik niet gebruikte verkocht. Kan er weer volop tegenaan hoewel ik voornemens ben nog te gaan bestellen de komende dagen, weken of maanden:
- Droogdoek (Delirium of Sensa)
- PB's professional polish
- Foam (verschillende soorten)
- En wat ander spul

Van de week binnen gekregen:

2013-05-10084630_zps04ced3c1.jpg


2013-05-10113837_zpsee7d1e05.jpg
 
Ben ook erg benieuwd... ook naar de werking van de DAP900 trouwens, die de 500 opvolgt. Daar kom ik van het weekend snel achter aangezien er een Kaatje gepolijst moet worden.
Ga vanvond de Gloria uitproberen, zal mijn bevindingen wel posten op het forum.
 
Jawel toch?
Frustrerend vind ik het altijd dat wanneer je met je nieuwe spulletjes bezig bent je er ineens achterkomt dat andere dingetjes bijna op zijn en je eigenlijk weer moet gaan bestellen:-"
 
Ja, en dan bestel je waarschijnlijk weer meer nieuwe dingen.
En zo blijf je lekker bezig :party: :-b
 
Mooie aanwinsten hoor! Qua droogdoek vind ik de Dodo Juice Soft Touch Premium drying towel ook een hele fijne.
 
Mooie aanwinsten weeral !
1L............terwijl er op de fles zelf 1.25 L staat .

Ik heb wel zo'n vermoeden dat er toch niet meer dan 1 liter + 15 ml "foam oid" in moet om je waxlaag niet te strippen omdat je niet meer verdunt zoals bij een echte foamgun + HD . :weetniet
 
Meer dan 1L mengsel erin, dan kun je niet meer fatsoenlijk druk opbouwen. Pompen gaat moeizaam en je kunt 3 seconden met druk spuiten dan. Been there, done that :)^