• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maandelijkse aanbiedingen?

Bij een SSD is er ook extra drukte bij de winkel, en kun je (met wat geduld) je spullen gelijk mee naar huis nemen, en ook een praatje met de andere aanwezigen is mogelijk, maar veel minder toeters en bellen als bij een SDD. Er zullen vast wel foto's te vinden zijn van de SSD van 2014.
 
Op de SDD van 2011 was PJ er!
Tering. Dat heb ik moeten missen.
Nog nooit ontmoet maar hij moet een leuke knakker zijn.

284580_174021129330548_172282_n.jpg
 
2015 was PJ er ook, ik denk zelfs dat ie op alle SDD's is geweest, net als de man van Autoglym die heeft volgens mij ook alle SDD's acte de presence gegeven.

Overigens ook Florian (Nanolex) heeft 1 of 2 keer de SDD met zijn komst verblijd, en merk wel dat ie wat losser wordt (ook op Nanolex-demodagen) en af-en-toe CC-personeel in de maling probeert te nemen (bij klanten nog niet gezien dat ie dat durft).
 
@nicknameless
Dat zag er ontzettend leuk en gezellig uit.
Ik wist niet dat het kon maar nu baal ik ervan dat SDD 2016 niet komt ondanks ik het niet eens eerder heb meegemaakt.
Bedankt voor mijn treurig gevoel Patrick

'gaat in de foetus houding liggen en heel hard huilen'
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
SDD 2015 was echt heerlijk!! Toen heel lang naar uit gekeken. Echt de gehele dag daar rond gelopen. Oa nicknameless, Frans en PJ voor het eerst ontmoet en gespoken. Een dag om nooit te vergeten, heerlijk gewoon. :sun::)
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Bikkel heeft het al verklaard, ik dacht even dat Tim een ander account had aangemaakt voor zaken die niet direct vanuit CC worden aangegeven.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Aha,
Op die manier ...

Nee Tim en ik zijn twee verschillende personen. Ik ben nog werkelijk een nieuwkomer op het forum.

Tim rijdt volgens mij in een witte 3 serie (die foto's heb ik ook weleens voorbij zien komen. Ook een zeer dikke bak !!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
PJ was met een collega, maar weet de naam niet meer, en kan me ook het uiterlijk niet herinneren. Overigens is die foto eerder in dit topic volgens mij van een ander jaar (als ik de tekst van @Istnogferarie lees uit 2011). Je kunt het ook zien door het raam achterin de tent: je ziet de weg er vrij kort achter lopen, en volgens mij stond DJ (en dus ook PJ) bij de uitgang (voor de rij wachtenden) van de grote tent. Overigens is die foto ook vrij donker. Hieronder een foto van 2015 (uit het topic geplukt), en hier is PJ duidelijk zichtbaar met zijn petje:
conv_2712-jpg.2207.jpg