• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinaal poetsen in de buitenlucht

voiturefrancaise

Detailing addict
2 sep 2010
90
52
Ik wil binnenkort een DAP500 pakket aanschaffen. Ik zit alleen met de vraag of het geen probleem is het apparaat te gebruiken in de buitenlucht. Ik heb geen mogelijkheid om de auto te poetsen in een garage namelijk. Wat kan ik het beste doen? Graag jullie tips.
 
Je kunt perfect met de DAP buiten aan de slag gaan.

Probeer, indien je geen overdekte plek tot je beschikking hebt, het detailen zo veel mogelijk in de schaduw te doen en anders verspreidt over meerdere dagen.
 
Veel DAPpende forumleden moeten buiten aan de slag.

Niet volop in de zon gaan staan is wel een must.
Wat ik vervelend vind aan buiten DAPpen is dat er tussendoor nog weleens wat vuil op de auto wil waaien.
 
Ben ook een buitenDAPper: deel voor deel DAPpen en voor je aan volgend deel gaat beginnen deze idd eerst even goed inspecteren i.v.m. vuil/stof wat kan gaan wapperen.
Eventueel grote parasol/partytent naast/om de auto zetten ( grindtegel als extra zekering ), heb je in elk geval wat meer schaduw ( en ook lekker voor jezelf ).
Is uiteraard niet de beste oplossing maar beter iets dan niets denk ik dan maar weer
 
Hier ook een buitendapper. Tot op heden geen enkel probleem, alleen inderdaad wel goed opletten dat er geen rommerl op de auto waait, en als je doek of pad op de grond waait....weg doen (niet weggooien he...:) , en een andere pakken.
 
En nog erger, langslopende mensen die argwanend staan te kijken of snerende opmerkingen plaatsen ;)
Hier ook een buiten-DAPper (en -PROer) zoals je kunt merken :grinning: