• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mat zwarte lak en kleien

JoDo

Detailing addict
14 jul 2010
32
52
Over een weekje of drie wordt mijn auto mat zwart gespoten. Kun je deze lak nog steeds zonder problemen kleien?
 
Citaat andere website; Aangezien de mogelijkheid niet bestaat om dergelijke lak of folie te kleien, te polieren of te glazen kunnen we enkel over gaan op een dieptereiniging. Het reinigen met de Swissvax Opaque Pre-cleaner verwijderde heel wat vuil! De auto was bovendien al volledig gereinigd met BugSquash. / citaat

het gaat in het citaat om een matte lak / folie

Hans
 
Hans,

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht het al. Op naar de Swissvax producten dan maar, ik heb hier ook ergens gelezen dat ze een wax hebben die geschikt is voor matte lak.

John
 
Kennelijk is het gebruik van natuurlijke wax geen aanrader.

Citaat; Geen klassieke wax met olie en andere voedende elementen die voor extra glans zorgen. Daarom dat die Opaque ook zo vreemd aanvoelt wanneer je die aanraakt./ citaat.

Eerder aan de orde geweest in ander topic

Hans
 
Stuur een mailtje naar CC. Tim kan je uitgebreid adviseren in deze kwestie. Diventa Bella heeft een tijd terug een mat zwarte focus RS behandeld.
 
Das wel zo'n goed idee. Ik neem binnenkort wel contact met hun op. Kan ik meteen de zaken die ik nodig heb bestellen.
 
Het zal wel uit komen op
wassen met BTBM
cleanen met Pro-polish van poorboys
en waxxen met Reload en evt SN
:ja