• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meekijken ....

WimN

Detailing trainee
14 nov 2016
12
45
Pitoreske Westland
Omdat ik niet goed wist in of onder welke rubriek ik deze oproep moest posten het maar hier gedaan. Mocht dat niet juist zijn hoor ik het graag dan verplaats ik hem.

Wie O wie in de omgeving van Den Haag (Randstad) zou er geen bezwaar tegen hebben als er iemand een keer meekijkt wanneer die aan het polijsten cq werken is met een Rupes of DAP machine.

Ondanks dat ik mede hier op het forum er over gelezen heb en tig uren op you tube hieromtrent heb door gebracht zou ik het graag eerst een keer in het echt zien alvorens te gaan aanschaffen.

Dus wie wordt niet zenuwachtig als er op zijn vingers wordt gekeken terwijl hij met zijn hobby bezig is?

gr,

Wim
 
Beste @WimN

Aanstaande zondag (4 december) ben ik op de zaak in Den Haag met 2 anderen forumleden bezig op een auto.
Je bent van harte welkom om even te komen kijken als je wilt.

Stuur me anders even een berichtje.

Gr. Patrick
 
Ook dat @reks

Alleen in dit geval wordt er serieus doorgebuffeld aangezien de auto in 1 dag klaar moet zijn, volledig voorzien van coating: lak, velgen en trims.
En we doen helaas geen klein autootje...

20161201_212403.jpg
 
  • Leuk
Reactions: reks