• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Gold Class Car Wash als Foam shampoo

collin

Detailing addict
8 nov 2015
60
50
Mede n.a.v. het onderstaande vroeg ik mij af of je Meguiars Gold Class Car Wash kunt gebruiken om te foamen, dit mag natuurlijk ook een ander "kwaliteit" shampo zijn.

Of is dit t.o.v foam shampoo te "duur"!

 
Met elke shampoo kan je ook foamen, maar zoals je zelf inderdaad aangeeft wordt het dan al snel een prijzige aangelegenheid. En misschien zijn 'echte' foams beter qua dikte van foam, reinigend vermogen. e.d.
 
Heeft iemand hiervan al een vergelijk gemaakt. M.a.w. kwaliteit shampo (juiste verhouding) vs foam shampo!
 
Van gewone shampoo heb je een stuk meer nodig om wat schuim te creëren. Ik heb het al eens geprobeerd met verschillende chemical guys shampoo's die ook zouden moeten schuimen in een foam lans.
Ik had er heel veel van nodig en nog kwam er bijna geen schuim uit.

Weet wel dat de waxaddict pure shampoo een goede schuimlaag kan maken, maar dat wordt dan erg duur.

Ik vond het niks. Beter een goede foam kopen.
 
Ik heb maandenlang gefoamed met Adam's Car Shampoo (niet bij CC te verkrijgen). Werkt prima, maar vanwege de prijs ben ik toch overgestapt op Monello- en ValetPro-foams.