• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars - Synthetic X-Press Spray Wax

Ozy

Detailing chief
17 sep 2014
252
100
Hoi! Ik vraag me af of er forumgenoten zijn die dit product gebruiken en zoja hoe/wanneer?
Ik gebruik 's winters zelf de Collinite 845 en zomers de Poorboy's Natty's rode wax.
Is de X-Press wax geschikt om tussendoor na een wasbeurtje even "bij te waxen" over de andere wax? En ik zie dat er alleen gallons van zijn, heeft iemand uit mijn buurt misschien belangstelling om samen een gallon te kopen, ongeveer 59 eur uitgeven voor een waxsje tussendoor om uit te proberen toch nog best veel, of heeft iemand een gallon en wil er wat van verkopen?
 
Dit product is quasi identiek aan de Meguiars Ultimate Quick Wax. Daar bestaan sample flesjes van en de normale versie is 450ml aan €20.

Mijn vriendin gebruikt deze regelmatig na een wasbeurt, zelf gebruik ik deze op wat moeilijker te waxen plekjes (dorpels en kieren) en voor het interieur.

Vlekt niet op kunststof of in de volle zon, geeft een mooie glans, maar is niet erg duurzaam.
Als mijn flesje Ultimate Quick Wax op is, koop ik meteen een gallon Synthetic X-Press Spray Wax!
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
hoe gebruik je het in het interieur? Of bedoel je de gelakte delen van het het interieur?
 
Op alle soorten kunststof (zwart, zilver, met of zonder textuur) en (behandeld) leer. Dit geeft een meer natuurlijke look dan Poorboy's World Natural Look Dressing, bijvoorbeeld, die glimt nogal.
 
oh dat wist ik niet. Toch maar eens proberen... Maar spraywax lijkt me wel handig zoals je zei bij dorpels en kieren, ik zit daar altijd enorm te klunzen met de applicator en wax en binnenin hoef je ook niet zo'n hoge, ultieme bescherming te hebben.
Ik heb eigenlijk geen problem met Natural Look, ik Verdun het wel 1:1 in een sprayflesje