• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mequiar's Gold Class applicator

@Tim Nee, alleen die van Meg en die van Carclean.com (Voor die prijs een goede pad, maar ik vind ze iets te ruw aanvoelen vergeleken met de Meg's)

PS Die van Monello is niet te vinden in de shop als je op soort sorteert.

Over de LC's heb ik nog getwijfeld , echter de vorm van de Meg's bevalt me tot nu toe prima. Ik sta echter open voor producten van andere merken, dus ga ze zeker nog eens proberen.
 
RedCat zei:
Niet getreurd, Hema 1,50 € / stuk in kekke kleurtjes

Hans

Er zit toch een behoorlijk verschil in de microvezels van de padjes van de hema en de pads van een merk zoals meguiars poorboys en dodo juice bijvoorbeeld. Het prijsverschil komt echt niet alleen door de naam die erop staat.

bartr123 zei:
Mijn inszien hebben ze daar misbruik van gemaakt

Ik vind van niet, ik denk dat iedereen die iets kan verkopen tegen een hoge prijs dat ook doet. Ik denk niet dat als jij een eigen bedrijf hebt en je spullen verkoopt voor bijv. 100 euro ze niet gaat aanbieden voor de helft want de mensen kopen het toch wel.
 
En soms zijn ze spontaan terug. :-b

Er ligt er 1 in mijn karretje. Eerst even proberen.:grinning:
 
had al zon vermoeden dat het een rip of was van het orgineel niet erg netjes om der dan ook nog even coat optezetten