• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mezelf dan ook maar even voorstellen na maanden meelezen

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
hallo

na maanden meegelezen te hebben en BAKKEN informatie proberen op te slaan in men grijze hersencellen heb ik mezelf ook maar geregistreerd, al is het enkel maar om de nodige dankwoordjes uit te delen in de topics waar ik info vandaan heb.
ik ben dus Acc_Focus en ik rijd met een....jullie raden het al met een ford focus, bouwjaar 2002 , 1.8tdci in het zilver grijs(bij de aankoop van een 2de hands wagen kan je niet echt moeilijk doen over de kleur...ik had liever een donkere kleur gehad!)
ik bezit de wagen nu een 4tal maanden en hij was bij aankoop al wel in zeer nette staat.(sliep altijd overdekt, werd met de hand gewassen.....)
maar op die 4tal maanden heb ik carclean dus ontdekt en ben ik dus ook bewust geworden van het feit dat een propere wagen en een gedetailde wagen 2 totaal verschillende zaken zijn.
dus ben ik stilaan begonnen aan het perfectioneren ervan.
dat me tot nu toe aardig lukt!
men volledig interieur heeft al een beurt of 2 gekregen(beurten...niet kuisen want dat gebeurt wekelijks)
hierbij is alles afgewassen met apc van pb, en behandeld met natural look van pb.
het lederen interieur met de 2stappen van meguiars.(dit moet dringend terug gebeuren maar zou eens het verschil met gliptone willen zien/ervaren! voordat ik er weer een namiddag insteek die ik mischien met een beter product zou kunnen doen)
de buitenkant heb ik momenteel al kennis laten maken met een lekkere shampoo(gold class van Meguiars) en met de quick detail kit van meguiars heeft hij ook kennis mogen maken(wat een zaligheid als beginner zo een juist gekleide wagen!!!!)
hierna heb ik DC cleaner van meguiars gebruikt(zonder verbluffend resultaat) en staat hij nu volledig in de gold class wax....
ook de sponingen(da is een onbekent woord waar ik van kom-België- maar blijkbaar noemen de binnenkanten van deuren zo...) hebben al deze stappen mogen ondergaan+ cleanen van vettige plekke met apc van PB

uiteraard was mijn tevredenheid na al deze stappen echt zeer groot.....totdat ik carclean ontdekte en dan vooral hun forum + gebruikers en een paar show off's heb gezien..... nu heb ik drang naar meer...VEEL MEER!
dus heb ik mezelf in de week een bestelling geplaats waaronder migliore wheel seal/PB white diamond/ PB exp/rainX....... etc etc
dus deze gaan bij aankomst stilletjes gebruikt worden om de wagen te perfectioneren.
het uiterste doel is uiteraard aan de slag te kunnen met een DAP(500-900 een van de 2 word het ooit wel,rotary wss niet aangezien het een hobby blijft :) en dit niet fool proof genoeg is) maar momenteel gebruik ik nog de echte mannen manier en doe ik alles nog met de hand(ook in de hoop spieren te kweken :p )


voor al diegeene die dit lezen...thx :p en tot gauw op het forum!
 
Welkom,

Acc_Focus zei:
.... maar momenteel gebruik ik nog de echte mannen manier en doe ik alles nog met de hand ....

Het gaat om het resultaat, maar om nou alles met de hand te doen rofl
Veel pleizer hier.

Hans
 
Berkant zei:
Ik heb ook de instelling als er een apparaat voor is waarom zou ik het met de hand doen :D
hmmmmm niet tegen uw vrouw vertellen!!!!
der zijn apparaten die u vervangen :D
hehehehehehe
seg en waarom uw auto dan nog met de hand wassen als je hem door de krasstraat kan duwen?
niet elk apparaat is beter dan de hand :party: