• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mij ff voorstellen

Kurt

Detailing addict
20 jul 2012
22
50
Hallo,mijn naam is kurt en kom uit Belgisch Limburg.Ben namelijk al een paar maanden hier aan het lezen etc....Omdat ik weinig of geen ervaring had met kleien en polieren ben ik in contact gekomen met Jan alias rodders.Hij heeft me zeer veel bijgebracht dat ik zelf niet wist dat dit allemaal bestond.Ik heb nu in die maanden mij producten aangeschaft hier bij carclean waar ik zeer tevreden mee ben.Jan heeft me dan op weg geholpen,en ik moet zeggen dit is dag en nacht verschil met hoe ik mijn auto's onderhield in het verleden.

Ik vind hier op het forum wel altijd een antwoord op mijn vraag.En anders wordt hier ook snel gereageerd op mensen hun vragen.


Zo dit was het zo een beetje,en inderdaad met de juiste producten wil je telkens wat meer aan je wagen bieden.