• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Auto Finesse collectie

Ik ben bij de goedkoopste begonnen, misschien komen er nog wel bij op termijn ;)




Nee, ik heb genoeg andere producten daarvoor. Ik geloof niet zo in alles-in-één producten. Wat van alle taken wat kan, kan nooit top zijn in één daarvan.

Heb je helemaal gelijk in, ik heb m staan, maar was meer om te zien hoe de korrel verwerkte. Werkt erg fijn, maar ik smeer toch mn eigen wax erachteraan dus bevalt me de rejuvenate beter!

Echt puur voor snelheid, de tripple.
 
Juist.
En snel hoef ik niet te zijn. Het is een hobby, het is niet de bedoeling er snel vanaf te zijn, toch :)
 
Mijn nieuwste aanwinst :

23j1m5x.jpg


:heart_eyes:
 
Kleine update :
Onlangs gewaxt met de Desire :
xcm4qa.jpg

Fantastische wax !

En deze week nog een bestellingske gedaan :
2w3yyjb.jpg

Deze had ik nog niet, ben wel eens nieuwsgierig om deze zo snel mogelijk uit te testen.
En geloof het of niet, maar ik heb nog niet alles van Auto Finesse hoor :)
 
Toen ik pas begon met detailing, gaf de man in de speciaalzaak waar ik geweest ben mij vooral producten van AF mee, en ik heb daar nadien op verder gebouwd. Ik ben van in het begin tevreden van hetgene ik had, en dat is de tweede reden waarom ik bij AF gebleven ben. De derde is het merk zelf. Ik vind het een mooi product.
Ik vind dit dus ook en ben ook bij Bert geweest, maar mijn collectie moet nog serieus groeien als ik de jouwe zie

Het spreekt meer aan dan zo een busje van Poorboys of zo. Een onnozele reden misschien, maar dat is marketing, onbewust gaat dat zo in het hoofdje : het lijkt en voelt duur en goed aan, dus het zal wel goed zijn :-D

Ik heb recent de prijzen van AF en Poorboys nog eens vergeleken op hun webshop en buiten de waxen is Poorboys duurder in aankoop dan de AF producten.
Een goede mid-range dus imo...
 
Laatst bewerkt:
Mooie colelctie @Bartman! Ziet er schitterend uit!

Ik ben zelf erg enthousiast over de Glisten Spraywax. Ik heb er inmiddels drie flessen van op voorraad staan, nadat ik de eerste al heb opgebruikt en de tweede op weg is naar leegheid...
Werkt heerlijk en wanneer ik een Was & Wax doe, dan is dit altijd mijn te gebruiken product. Toppertje.

Op de Carclean website staat het wat verkeerd vreemd vermeld, maar het product is dus een Spraywax en werkt echt super. Spraytje op een paneel, verdelen met gevouwen doek 1 en daarna meteen afnemen met doek 2. Perfect!
https://www.carclean.com/nl/product/Auto_Finesse/Glisten_Detail_Spray_500ml_102140?o=pbMTAwMDgw

Verder heb ik niets van het merk, gewoon omdat ik ook andere producten gebruik, maar zou het best willen proberen.

Oh, die Crewbag heb ik ook. Super tas!