• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Mini Show Off] Zomervelgjes + bandjes behandeld

paafje

Detailing addict
5 okt 2010
254
62
Omdat ik weinig tijd voor me auto heb gehad gister toch maar de zomerbandjes op de auto gelegd. (winter bandjes gingen een beetje slijten)

Toen ik ze uit de zakken haalde kwam ik erachter dat ik zo lui was geweest om ze voordat ik ze in de zakken deed niet heb behandeld.
IMAG0092.jpg

IMAG0093.jpg


Natuurlijk de velgjes maar is lekker ingespoten met grote vriend (Iron-X)
IMAG0094.jpg

IMAG0095.jpg


Nadat ik ze goed heb afgespoeld ze nog met een beetje sop na behandeld zodat ik zeker weet dat alle Iron-X eraf is.
Het resultaat is weer schön;
IMAG0096.jpg

IMAG0097.jpg


Toen werd het tijd om ze onder de auto te leggen, zie hier het resultaat; (sorry voor slechte kwaliteit foto's (is telefoon)
IMAG0098.jpg

IMAG0100.jpg


Natuurlijk heb ik de winterbandjes(incl originele velgen) eerst ff schoongemaak voordat ze in de hoezen gingen...

Gr. Paafje
 
Nice!

Maar zoals eerder al is aangegeven is Iron-X geen velgenreiniger, het is een product wat je gebruikt nadat je je velgen schoongemaakt hebt met een velgenreiniger.
 
stimpy68 zei:
Maar zoals eerder al is aangegeven is Iron-X geen velgenreiniger, het is een product wat je gebruikt nadat je je velgen schoongemaakt hebt met een velgenreiniger.
Deze velgen waren toch al aardig schoon...?
Ik kan op de eerste foto's geen remstof oid ontdekken in elk geval...

Maargoed, Iron-x als velgenreiniger gebruikt of niet, het resultaat is 8d
 
stimpy68 zei:
Nice!

Maar zoals eerder al is aangegeven is Iron-X geen velgenreiniger, het is een product wat je gebruikt nadat je je velgen schoongemaakt hebt met een velgenreiniger.

Ik heb ze ingespoten met iron-X en daarna behandeld met een sopje (icm PB wheel cleaner)

Maar voor de mensen die nog niet wisten dat het niet een velgenreiniger is, bij deze.. (namens stimpy68)
 
Ziet er goed uit, zeker de combinatie vande auto met de velgen.

Wat Stimpy wil zeggen is dat je eigenlijk eerst de velgen moet schoonmaken, al dan niet met gewoon shampoo of een velgenreiniger en daarna pas behandelen met Iron-X. Zo te zien heb jij het juist net andersom gedaan.
 
marike zei:
Volgens de foto zijn het ultraleggera, tenminste, dat staat erop :-"

Ik moet je gelijk geven... heb het net bekeken

offtopic:

8-()) Ik weet niet eens welke velgen ik heb8-())