• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

M'n eerste avontuur! DAP900 vs Mondeo)

Ghia

Detailing rookie
22 apr 2011
43
0
Hoi poetsfanaten,

morgen begin ik eraan... De eerste bestelling van CC is wel zéér snel binnengekomen ,^^ . Gewoonweg fantastisch!

Eerlijk gezegd geloof ik wel in het toestel maar zit met twijfels of het wel op mijn wagen ook zou werken zeker met (waardeloze) Ford-lak. Hoop ook dat ik niet teveel wegpolier.

De auto zit compleet onder vrij zware swirls/hologrammen en is achteraanopzij deels herspoten:auw .

Ik ben dus in het bezit van een DAP 900 (starterskit) en verder ook nog aanvullende pads (groen,wit,rood,zwart). Monelleproducten van de kit maar ook PB Black Hole.

Na uren en uren gelezen te hebben zal ik morgen even een testspot nemen op het kofferdeksel (met een lamp in de hand en in een garage).

- wagen spoelen,wassen
- clayen (Meg-kit)
- DAP gebruiken

maar hierbij heb ik wat vragen bij.. Ik heb wel gelezen hoe snel-traag ik moet polieren en ook de manier enz maar stel me vragen over de herhalingen.
Als ik na bv 2 herhalingen geen goed resultaat heb, dan overschakelen van pad?

Afwerken met Monello Finale met witte/groene pad?

Maar vraag 2: na de Finale mag ik dan Black Hole toevoegen (zwart-rode pad?)
Daarna afwerken met MEG 2.0NXT of ga ik hier de mist in?


Wish me luck, hopelijk ben ik "goed bezig":D
 
Is het wellicht een goede optie voor je om het 2 weken uit te stellen en een plekje bemachtigen bij de DAP-clinc: >>> KLIK
 
Heb het gezien maar helaas ga ik dit weekend naar een Fordmeeting in Rumbeck en ELsdorf. Dan moet de mondeo op z'n minst al wat beter ogen, kan er dus niet aanwezig zijn :|