• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Cubo.

bjornl

Detailing rookie
21 okt 2014
205
0
34
Gisteren bij mijn bestelling ook de Monello Cubo detailing bag geleverd gekregen.
Ik heb deze besteld met de opzet als "kleine" 2e tas naast de grotere tas van mijn DAP900V3, voornamelijk had ik altijd alles in de tas van de DAP zitten, alleen werd hij wat aan de kleine kant voor mijn spullen.
In de DAP tas heb ik voornamelijk de producten zitten die ik gebruik bij full detailing zoals de polijstmiddelen, DAP900V3, kleiset en vele doeken.
De Monello Cubo heb ik hier naast voor mijn "wekelijkse" onderhoud van de auto's, zoals de producten voor het wassen,velgen, trims, rubbers, ruiten, interieur, enz, op de foto's heb ik hem even snel gevuld, maar de droogdoeken, washmitt's komen hier ook nog bij, en verder moet ik nog even kijken of ik er nog een aantal MF doeken bij in kwijt kan.
Ook is de kleine bag ideaal voor als je in de winter de auto in een wasbox wilt wassen, alle wasproducten bij de hand.

De kwaliteit van de opbergtas is super goed! erg stevig, en degelijk. een echte aanrader!
Hij is in principe vergelijkbaar met de tas waar de DAP900V3 in geleverd word, alleen ongeveer de helft qua grootte.

Ik ben benieuwd naar de meningen van anderen die deze Monello Cubo ook gebruiken, en voor welke doeleinden/vulling.


conv_1123.JPG

conv_1124.JPG

conv_1125.JPG

conv_1126.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Tim
bjornl;n408527 zei:
... De kwaliteit van de opbergtas is super goed! erg stevig, en degelijk. een echte aanrader! ...

Volmondig eens !! en zeker als je beseft dat de tassen bij de machine in de prijs inbegrepen zit
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Thanks voor de tip. Zal eens kijken. Heb nu een groot gedeelte van de spul in een plastic krat zitten, maar totaal niet overzichtelijk en lastiger dragen. Misschien zo'n tas erbij kopen. Want een deel van het spul zit in de DAP tas (afwerk spul zeg maar). Zou graag nog een tas hebben waar ik mijn schoonmaak spul in stop.
 
Is zeker een ideale tas voor naast je DAP tas!
Mocht je een zelfde tas willen als waar je DAP in zit dan moet je 1 groter dan de Cubo nemen, de Monello Borsa, dit is precies dezelfde dan de DAP tas.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Lucky you! Heb destijds erg lang getwijfeld tussen deze tas en de bootcube van DJ. Uiteindelijk de bootcube gekocht vanwege de flexibele indeling. Erg blij mee en zeker erg handig om de normale wasspullen bij de hand te hebben en de poetsspullen in de tas van de DAP te doen. Helaas passen de hoge spuitflessen niet in de bootcube, dus deze staat nog steeds op mijn verlanglijstje!

Veel plezier ermee!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Zelf heb ik de Cubo laatst besteld tijdens de Monello actie, want (heel raar natuurlijk) het paste allemaal niet meer in een Borsa tas na uitbreiding van de verzameling met onder andere een DAP500. Ik gebruik de Cubo nu voor de wekelijkse wasbeurt spullen en de Borsa voor de detail producten en extra doeken.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik heb ook een Cubo naast de Borsa als tweede tas, op dezelfde manier als de Topicstarter.
De wasspullen (Mitt, non ferro, droogdoek, shampoo en velgborstel) stop ik trouwens in de afsluitbare emmer.

Vanwege de aankoop van de PAW trouwens in het bezit van een tweede Borsa (uitvoering Polishing Power)
Alles zit nagenoeg vol.....
 
  • Leuk
Reactions: Tim
net de borsa in huis (lees een goede week)
maar de tas zit prop vol, overweeg dan ook de cuba er bij
(is ook iets makkelijker mee te nemen naar meetings haha ... de abarth 500 heeft toch al weinig opberg ruimte)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
morphf;n408859 zei:
net de borsa in huis (lees een goede week)
maar de tas zit prop vol, overweeg dan ook de cuba er bij
(is ook iets makkelijker mee te nemen naar meetings haha ... de abarth 500 heeft toch al weinig opberg ruimte)

Bij de Etos hebben ze lege mini flesje. kan je ipv een cuba een toilet tas vullen en heb je toch van alles wat bij je. en het past zeker in je auto.