• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Non-Ferro

Xitra

Detailing trainee
15 sep 2016
22
35
42
Dag allemaal,

Ben mij serieus aan het verdiepen in de car detailing, maar ben een totale leek.

En ben bezig met mijn verlanglijstje...

Daarom wou ik graag van jullie weten, of ik de Monello Non-Ferro mag gebruiken op de lak van mijn wagen voor het verwijderen van vliegroest. (het is een nieuwe auto)

Zou men nieuwe wagen willen volledig willen behandelen, zodat de Nanolex coating kan aanbrengen.

Alvast bedankt!

Grts Xitra
 
Kan gerust!
Ook even kleien, goed polijsten en ontvetten he voordat je een coating aanbrengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Sterker nog. Non Ferro is een vlieg roest verwijderaar die ook gebruikt kan worden voor de velgen. Dus deze is specifiek voor jouw doel gemaakt.

Verder volg zeker wat RoyR zegt. Eenmaal de coating aangebracht kun je niet meer herstellen zonder de coating te verwijderen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
+1 voor de eerdere reacties.

Laat de Non-Ferro niet helemaal opdrogen op je lak.

* Insprayen
* Laten werken
* Washmitt + water rustig alles raken (Heractivatie)
* Laten werken
* Afspoelen


Greetz
 
Je geeft aan dat je een leek bent, dus op dit moment zou ik nog geen coating aanbrengen zonder dat je met de voorgaande stappen bekend bent. Ik heb het idee dat je ook nog niet bekend bent met machinaal polijsten, juiste manier van wassen etc. Dus ik zou me daar eerst wat op inlezen en oefenen.
https://forum.Carclean.com/forums/handleidingen-en-tutorials.35/
 
  • Leuk
Reactions: Emi