• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Quatro pennelli detailing brush set

Malinwacko

Detailing trainee
14 nov 2015
16
25
iemand die ervaring heeft met deze set? Welk borsteltje word voor welk doeleind gebruikt? Heb deze ooit mee besteld maar toen was er nog geen foto beschikbaar op website. Hoor het graag!
 
De set bestaat uit de volgende borstels:

  • Interieurborstel: gemaakt van paardenhaar en zacht genoeg voor stiksel en kwetsbare interieur delen. Ook geschikt om tussen logo's op het lakwerk goed te kunnen reinigen.
  • Foampad cleaner borstel: nylon borstels met zwarte haren voor het reinigen van foam- en microvezelpads.
  • All-round Detailing Borstel: algemeen nylon detailing borstel voor het reinigen van o.a. ongespoten kunststof delen.
  • Motorruimteborstel: metalen haartjes voor het reinigen van metalen delen onder de motorkap.
 
Die beschrijving had ik ook al gezien op de website maar kon daaruit niet direct uitmaken welke borstel overeen kwam met de beschrijving, mss setje een keer erbij halen en goed bekijken.
 
De paardenhaarborstel en metalen borstel kan je wel uit elkaar halen. De 2 nylon borstel zullen qua hardheid ook wel wat van elkaar schelen en dan zou ik de hardere gebruiken voor pads en de zachtere voor ongespoten kunststof.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Malinwacko
Die beschrijving had ik ook al gezien op de website maar kon daaruit niet direct uitmaken welke borstel overeen kwam met de beschrijving, mss setje een keer erbij halen en goed bekijken.
Simpel: de bovenste borstel hoort bij de linker borstel. Diegene daaronder bij die daarnaast enz. enz.
 
  • Leuk
Reactions: Malinwacko
Simpel: de bovenste borstel hoort bij de linker borstel. Diegene daaronder bij die daarnaast enz. enz.
Denk dat je bedoelt dat de bovenste beschrijving bij de linker borstel hoort , enz. Maar dan klopt volgens mij de 2 de beschrijving toch niet want daarbij staat zwarte haartjes, op foto zijn die rood.sla me dood als ik mis ben hoor. Zware dag!! In ieder geval bedankt voor den uitleg.