• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers wax

Waarschijnlijk met 1,5 maand.

De Foaming cleaner zal neutraler zijn dan de FX.

Tire Shine, ik ben het ermee eens, maar wie weet voegt het wel iets toe, Meguiar's heeft ook 6 soorten (en straks zelfs meer).

Met veel producten is het zo dat Marine ongeveer hetzelfde is.

APC is een detailerproduct, geen consumentenproduct, wheel sealant een beetje hetzelfde. Vloeibare sealant is er al en een hele goed: FX Synwax.
 
Weet ik Hans, dat is ook een topdoek :)^ (maar dat is natuurlijk wel van Poorboys...en niet Mothers).

Ik vergeet even dat Mothers in de thuismarkt (USA) natuurlijk een echt consumenten product is wat in elke Walmart, Target of automaterialenzaak wel te krijgen is. Hier in NL is dat verschil qua markt naar mijn idee nog niet zo groot, vandaar de suggestie voor bijv. een APC.
 
Hey,
omdat ik nog zoekende ben naar een goede wax en omdat Mothers Monday eraan zit te komen, vroeg ik me af of Mothers een tegen hanger heeft voor de Megs M16. Heb hier nl goede verhalen over gelezen.
De DJ supernatural staat hoog op mijn wax lijstje, maar dit is natuurlijk een goede gelegenheid om met Mothers wax kennis te maken. Of kunnen de mothers en meg's waxen gewoon niet tegen de sn op?
 
Tim zei:
De Carnauba Paste Wax Step 3 is een goede tegenhanger van de M16.


Supernatural blijft een klasse hoger.

ok Tim, bedankt. Maar tis mij niet duidelijk waarom de sn een klasse hoger is. Is dit puur gebaseerd op de standtijd, het carnauba gehalte of iets dergelijks?
 
Hoi MK-US,
Automatisering is je vriend in deze.
Effe snel wat kopiëren en plakken en dan Excel even aan het werk zetten en klaar is Kees (zo heet ik overigens niet).

Misschien dat sommigen onder ons zich nu nog beter kunnen verlekkeren op aanstaande maandag. Met behulp van de spreadsheet kun je nu al aardig uitrekenen wat het gaat kosten.....
 
Ik heb ook al wat Mothers-produkten gebruikt en moet zeggen dat ze echt wel goed zijn.:ja
Die Mothers-detailbag zou ik wel willen maar ja hij zit nog niet in het assortiment:-"
 
Wilde ik ook net vragen! Zijn mooie emmers, heb ze in mijn handen gehad in de US. Maar waren te groot om mee te nemen. Mooi emmer, hoop dat CC hem in het assortiment neemt!
 
Nadeel van de emmers is dat een gritguard er niet in past. We hebben ze al eens gehad.
De Foose bag mag niet buiten de VS verstuurd worden helaas :(
 
hallo,ik ben nieuw en heb ook mothers-produkten!!
en ben er heel tevreden over.
heeft cc me trouwens zelf aangeraden ,waarvoor dank!!(zelfde prijs als dat andere merk in amerika ,maar :veel meer produkt!!
oa: kleiset,synwax,rubber-onderhoud,carpet....,lamswollen washmitt super!!
ik koop zeker envast nog mothers,maar ga ook over op andere merken ivm poetsen in de zon.
groeten grandscenicman