• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motip??

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Ik weet niet of het is teogestaan om over merken te praten die carclean niet verkoopt, maar ik heb gisten op autoweek live wat spuitbussen gekocht van motip. En nee geen spuitverf maar poets matteriaal. Heb gister direct even de velgenruiniger uitgeprobeert en viel mij op dat het erg goed werkte. Foam die lan blijft zitten en goed schoonmaakt. De overige producten nog niet getest, maar iemand van jullie die al ervaring heeft met deze nieuwe producten van Motip?? Groetjes Wouter
 
Voor zover ik weet doet ELKE velgenreiniger z'n werk............anders breng je zoiets niet op de markt .
Deze produkten worden uitvoerig getest namelijk en als er geen resultaat behaald werd , dan lijkt het mij niet zinnig om het alsnog op de markt te gooien.

Misschien je # ff nalezen voor je deze plaatst.........leest net iets beter . :rules
 
Bij een goede velg reiniger ruik je geen Loog. Dat is dat vieze chemische luchtje. Dat is goedkoop en reinigt goed alleen naar een tijdje vergaat de glans van je velg omdat Loog gewoon een goedkope zuur is. Kortom hoe lekkerder je velg reiniger ruikt, hoe beter die waarschijnlijk is.
 
tembaco, een loog is geen zuur maar base, dus een ph waarde hoger dan 7, lager dan 7 is zuur.
Bij ons werd loog gebruikt om producten (oude) te ontlakken en dat werkte uitstekend.
Dus let op met producten die loog bevatten.
Wat betreft het lekkerder ruiken heb je gelijk in.:)^