• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Muurstrips ter bescherming deuren.

jim

Detailing rookie
14 sep 2009
523
0
Weet er iemand een shop in België, Nederland (liefst onlineshop dan) waar ik nette strips kan kopen om tegen de muur van de garage te monteren?
Het huis dat we gekocht hebben heeft gelukkig al een garage, maar met maar max 1m ruimte aan elke kant.
En de eerst paar jaar zie ik geen ruim budget om garage uit te breiden, dus moet ik hier maar effe men plan mee trekken en voorzichtig de deur openen.

UK en US vind je ze vlotjes maar vrij kostelijk, zeker door de verzendkosten.
Dus liefst wat korterbij huis.

Weet dat ik zelf ook wel kan gaan klussen met simpele trucjes als isolatie, mousse, tapijt etc...
Maar ik zie het liever als het wat professioneler op gebied van materiaal en looks ;)
Als er iemand een homemade oplossing weet die er echt netjes/stevig en professioneel uitziet mag die dat gerust posten.
Ben niet vies om zelf de handen uit de mouwen te steken, maar begin aan niets als de looks mij niet aanstaan.
 
Ik heb er nog niet zolang geleden gekocht bij Aldi (België) Ze waren met twee verpakt (één kant is zelfklevend; 40 cm lang en 1 cm dik en 5cm breed in zwarte kleur)
Zijn erg netjes, kleven goed en waren spotgoedkoop! :)^
 
Ik heb ze een paar jaar terug bij de Duitse Aldi gekocht. Heb er ook weer nodig, want mijn autodeur raakt de muur wel en die van mijn mans auto niet.
 
Ik maak al jaren gebruik van een strook tapijt langs de garagemuur. Op een paar plaatsen vastzetten met een schroef met een ringetje erachter (tegen het doorschuren). Goedkope oplossing die perfect werkt.
 
Misschien is geluidsisolatie een oplossing. Bij de grotere bouwmarkten is iets dergelijks als dit
wel verkrijgbaar. Laat het in een paar stroken van 10cm breed zagen en monteer het met montagekit of andere wijze. Lijkt me relatief eenvoudig.

Alleen geen idee of het per losse plaat verkrijgbaar is?, maar vragen staat vrij lijkt me.
 
Mischien deze iets, wel prijziger dan een hobby-oplossing..:

http://www.gorubber.nl/index.aspx?page=artikelen&ID=1&MenuID=0&Name=Stootrand%20(rubber)%20Rubberprofielen
 
Die rubbers zien er wel leuk uit, kan je wel iets mooi mee afwerken vermoed ik.
Prijs, mja die vind ik persoonlijk nog meevallen.
 
jim zei:
Weet er iemand een shop in België, Nederland (liefst onlineshop dan) waar ik nette strips kan kopen om tegen de muur van de garage te monteren?

Ik zou vooral ook eens op Duitse sites zoeken. Ik weet niet hoe het met hetgeen zit waar jij naar op zoek bent, maar zoiets als een bijvoorbeeld een bijzondere nummerplaathouder, vindt ik eerder bij een Duitse online shops (Duitsers zijn over het algemeen wat meer autogek). Maakt wel de zoektermen wat lastig. Zoeken met "Tür schutz" of zoiets?
 
Dit een leuke site: http://www.ws-autoteile.com/index.php
Ik kon echter niet snel zoiets vinden als wat jij zoekt
 
Het was lang en lastig zoeken, maar heb wat producten gevonden bij een duitse online shop denk ik. Moet je wel bestellen voor Duitsland de finale van Nederland verliestrofl , wie weet wat ze je anders toesturen. klik en klik
 
Vanaf nu donderdag ook terug deze beschermstrips in de lidl (België)
 
Laatst bewerkt door een moderator: