• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na 100 L schuimt het nog,sproeimiddel van Chemica

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleutelaar

Detailing rookie
15 jan 2012
10
0
's Avonds in de regen gaf het weer zo een wazig beeld door de voorruit zodat ik moest ingrijpen.Ruit is aan de binnenkant pas gekuist.Blazer stond op 1 en naar ruit gericht.
Ik zag wel een beetje schuim op het wisserblad zitten.
In het zonlicht zie ik kleine witte stipjes op de ruit in de vloeistof zitten.Nu heb ik dat bakje(1,5 l) al gespoeld met 70 l koud en 30 l warm water.Dat bleef maar schuimen.
Nu zit er Prisma screenwash in.L en R wisser heb ik ook gewisseld.Zichtbaaarheid is nu 3 maal beter.
De stipjes zijn er nog steeds en de lichte schuim.
De sproeistraal is meer een gespetter.Zijn die mss van het motortje zijn tandwieltjes die stuk aan het gaan zijn?
In elk sproeimiddel zit toch een klein beetje zeep denk ik.Het is een mixer geworden dat pompje?
 
Sproeier niet helemaal kuis, daardoor vreemde spetterij ipv hele straal
Destijds dreft-mixje oid ingekiepert ( doe maar eens dreft in de vaatwassen ipv blokje .... schuimparty )
Kan er verder ook geen touwtje aan vastknopen
 
Nog maar een paar keer doorspoelen dus. Meer kan ik er ook niet van maken :slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.